Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mainefilmiga saab edasi anda ettevõtte reaalset olemust
Mainefilmi, kui audiovisuaalse meediumi kaudu on kõige lihtsam edasi anda ettevõtte reaalset olemust, näidata selle tootmisüksusi või anda sõna tootearendajatele. See loob vaatajaga personaalse kontakti, andes talle võimaluse teatud mõttes ettevõtet kogeda.
Mainefilm on vajalik eelkõige ettevõtetele, kes oma tooteid ja teenuseid ekspordivad. Samas annab see edumaad neile kohalikul turul konkureerivatele firmadele, kel on uuenduslikkust ja kvaliteeti, mida mainefilmi kaudu edukalt esile tuua.
Kujutlege ise - milline oleks tagasiside, kui teie eelmise aasta kataloogis olnuks fotode asemel elavad pildid? Kui 3D-joonised "moodustuksid" sujuvalt? Kui see kõik oleks kokku pandud ühte terviklikku filmi?
Keskmiselt maksab mainefilmi tootmine 150 000 krooni. Kuid sellel on ka suured eelised.
Mainefilmi on võimalik tellida enamikest kohalikest produktsioonifirmadest. Sellise teenuse tellimise juures aga tasub eelkõige silmas pidada, kellele on film mõeldud, kas see on pigem organisatsiooni või tootekeskne. Samas peaks silmas pidama, et mida keerulisem on filmi tootmine, seda kallim ka teenus.
Mainefilmi, kui mistahes audiovisuaalse teose hinna juures on määravad sarnased asjaolud, nagu näiteks maja ehitamise juures.
Seni ei ole enne Cube Productionsit Eestis rakendatud standardiseeritud mainefilmi tootmist, mis tähendab et sisuline ja vormiline külg on eelnevalt läbi kaalutletud ning efektiivselt planeeritud, tõmmates lõpphinda madalamale.
Autor: Peeter Nieler