• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,17%39 694,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,17%39 694,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 09.06.09, 14:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: BMW number 1 elab

Päris uus 1. seeria BMW saabub 2011, viimane, nö keskea värskenduskuur tehti BMW 1. seeriale 2007. a.
Saksamaal oli nähtud 1. seeria katseautosid (praeguse E87 kerega) ennegi, aga nüüd said Automedia spioonifotograafid pildid prototüübist ta täies ilus, paremgi veel – BMW psühhedeelilises varjevärvuses.
Hoolimata varajasest katsetusfaasist on mõned detailid varjamata. Autobild vestles BMW tootearenduspealiku Klaus Draegeriga, mille tulemusena selgus, et tootmissegmentide kiire arendamise filosoofia, millest BMW siiani on pidanud kinni, jätkub ka edaspidi. Otsust ei ole küll langetatud, aga 1. seeria mudelivalikus võib edaspidi näha ka pikendatud kerega kaheukselist universaal/luukpära. Niisugune mudel mahutab ka tagaritta täiskasvanud reisijad (siiani see nii pole) ning võimaldab autot pakkuda ka USA turul.
BMW ja PSA Group toodavad Mini jaoks mootoreid juba praegu ning hakkaksid tootma neid ka BMW 1. seeriale (töömaht 1,4 – 3 liitrit). Kindlasti tuleb ka turbomootoreid, aga kas 1. seeriast luuakse ka M-versioon, on siiski veel kahtlane. Viimase asemel võib oodata loodussõbralikke versioone, nt vähe saastavad diisel- ja kindlasti hübriidmootoreid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele