3. Brändi liigne laiendamine. On lihtne eeldada, et brändile laienduste ja rakenduste loomine on odav ja riskivaba viis äri edendada. See võib viia brändi hävimiseni. Armutu brändiportfelli-strateegia tähendab, et kasutusel on minimaalne arv kaubamärke, mida maksimaalselt ära kasutada.
4. Interneti ignoreerimine. Internet võib tappa äri minutitega. Moodne brändijuhtimine pole enam jõuga enda maksmapanek, vaid eeldab mõjutamist ja kaasamängimist. See omakorda eeldab avatust, läbipaistvust ja aktiivset inimestega suhtlemist. Kui YouTube'i pandi üles video Domino Pizza töötajaist, kes Põhja-Carolina osariigis ebahügieenilist toitu pitsale panid, siis vaadati seda videolõiku kolme päeva jooksul üle miljoni korra.
5. Vilets kaubamärgi elluviimine. Paljud kaubamärgid maadlevad küsimusega, kuidas edukalt oma kaubamärki ellu viia neis "lõpp-punktides", kus klient sellega otseselt kokku puutub. Olgu kontseptsioon nii hea kui tahes, kokkuvõttes sõltub kõik ikka nendest reatöötajatest, kes otseselt teenust või kaupa pakuvad ja kliendiga suhtlevad.
6. Turu mittejälgimine. Kui ettevõte on kord juba tugeva kaubamärgi loonud, siis tekib tal tihti kiusatus eeldada, et ongi nüüd haavamatu. Kuid nii mõeldes alahinnatakse turu dünaamikat.
7. Skisofreenilised kaubamärgid. Kui kaubamärki liiga palju kohaldada, siis satuvad tarbijad segadusse. Nõrgad brändid lubavad liiga suurt kohalikku eripära ilma kindlate põhiväärtusteta, mis oleks brändi DNA aluseks.
8. Ei vaadata kaubamärgi investeeringute tootlust. Mitte kõik kliendid või turundusvõtted pole kasumlikud. Paljud turustajad ei näe suhet klientide püüdmise ja hoidmise ning investeeringute tootluse vahel. Selle tulemusena meelitatakse tihti kliente, kes ei too tulu või lausa hävitavad kaubamärgi väärtust.
9. Kohalikud kultuurikatastroofid. Toodete nimed ja reklaamloosungid ei ole alati teise riiki ja kultuuri üleviidavad.
Näiteks võib siin tuua Vauxhall (Opel) Nova, mis oli küll Inglismaal ja Saksamaal üliedukas, aga kukkus läbi Hispaanias, sest hispaania keeles tähendab Nova "ei lähe".