• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    KUIDAS kasulikult säutsuda?

    Sotsiaalmeedia ühe säravama tähe Twitteri kasutamine ehk säutsumine on hea võimalus firmal oma kasutajatele-klientidele lähemale minna.
    Twitter on keskkond, kus saab 140 tähemärgi ulatuses oma sõnumit edastada. Piltideta, vajadusel linkidega.
    Keskkond töötab vabatahtlikkuse alusel. Kasutajad saavad üksteist ehk üksteise säutse jälgida, seega pole tegemist pealetükkiva suhtlusvormiga.
    "Twitteri võlu, ja ühtlasi ka nõrkus, peitub selle mahus - 140 tähemärki ei ole just palju, nii et tuleb hoolikalt mõelda, mida sinna postitada," kommenteeris Forum Cinemas ASi turundusjuht Triin Jürgens. "Eks peamine eesmärk ongi levitada meie värskemaid esilinastuste, sündmuste jt filmiteemaga seonduvaid uudiseid," lisas ta põhjuseks, miks Forum Cinemas seda kasutab. "Twitteris on võimalus igaühel endal meid valida. Järelikult ta siis tahab ka meie tegemistest kuulda."
    Sõnumid, mida Twitteris jagada, sõltuvad ettevõttest. Ühelt pool leiab nii reklaamilisi viiteid firmade uudistoodetele, nende kriitikale ja sooduspakkumistele. Teisalt jälle viiakse kliendi või potentsiaalse kliendini ka üldse valdkonnast huvitavat materjali, suheldakse oma kasutajatega ning reageeritakse kiirelt oma firmade või toodete-teenuste suhtes tehtud kriitikale. Meediaettevõtete säutsud aga koosnevad tihti viidetest huvitavamale sisule.
    "Neli sotsiaalvõrku, millega liitumise peale tasuks kindlasti mõelda, on LinkedIn, Facebook, Twitter ja YouTube," soovitas kommunikatsioonibüroo Vare & Jaakkola partner Jaan Vare.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Erkki Kubber: kas järgmised ükssarvikud võiksid olla miljardilise väärtuse asemel hoopis miljardi inimese aitajad?
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
USA väikeinvestorid tervitasid Trumpi SPACi vaimustusega
Donald Trumpi meediafirmat börsile vahendava firmaostufirma (SPAC) aktsia on Nasdaqil juba neljakordistunud ja saanud rohkem ostuordereid kui mistahes muu väärtpaber.
Donald Trumpi meediafirmat börsile vahendava firmaostufirma (SPAC) aktsia on Nasdaqil juba neljakordistunud ja saanud rohkem ostuordereid kui mistahes muu väärtpaber.
Raadiohommikus: olukord Lätis, Chemi-Pharmi uus tehas ja kõige edukamad turundajad
Reedeses raadiohommikus räägime värske turunduse TOPi võitjatega: külas on kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi, reklaamiagentuuri Tank omanik Joel Volkov, meediaagentuuri Httpool Eesti juht Kerttu Talvik ja Postimees Grupi juht Toomas Tiivel.
Reedeses raadiohommikus räägime värske turunduse TOPi võitjatega: külas on kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi, reklaamiagentuuri Tank omanik Joel Volkov, meediaagentuuri Httpool Eesti juht Kerttu Talvik ja Postimees Grupi juht Toomas Tiivel.
Videopilt: Enefit Green alustab börsil kauplemist
Täna kell 10 algab Tallinna börsil Enefit Greeni aktsiatega kauplemine, mille puhul toimub pidulik börsikella löömine Energia avastuskeskuses.
Täna kell 10 algab Tallinna börsil Enefit Greeni aktsiatega kauplemine, mille puhul toimub pidulik börsikella löömine Energia avastuskeskuses.