• OMX Baltic−0,63%292,69
  • OMX Riga−0,08%909,93
  • OMX Tallinn−0,09%1 923,31
  • OMX Vilnius−0,55%1 258,43
  • S&P 5001,56%6 654,72
  • DOW 301,29%46 067,58
  • Nasdaq 2,21%22 694,61
  • FTSE 100−0,18%9 426,18
  • Nikkei 225−2,58%46 847,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,89
  • OMX Baltic−0,63%292,69
  • OMX Riga−0,08%909,93
  • OMX Tallinn−0,09%1 923,31
  • OMX Vilnius−0,55%1 258,43
  • S&P 5001,56%6 654,72
  • DOW 301,29%46 067,58
  • Nasdaq 2,21%22 694,61
  • FTSE 100−0,18%9 426,18
  • Nikkei 225−2,58%46 847,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,89
  • 25.04.10, 18:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Arrak: Estonian Air on majandusarengu vedru

Majandusteadlane Andres Arrak ütleb Äripäeva päevaküsimusele, kas ja millise summa eest peaks riik Estonian Airis enamusosaluse haarama, et ta pooldab igal juhul Estonian Airi riigile ostmist.
"Vastus on kindel jah! Elu on näidanud, et rahvuslik lennukompanii on rohkem kui lihtsalt lennukompanii. See on majandusarengu vedru! Ka väiksed võivad suurtega koostöölepingud sõlmida ja seega ei ole väiksus iseenesest piirav argument," rääkis Arrak.
"Summa? Ausalt, jään vastuse võlgu. Eks ilmselt selle summa eest, milles müüjaga kokku lepitakse," mõtskles teadlane.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele