• OMX Baltic0,02%308,02
  • OMX Riga−0,06%893,27
  • OMX Tallinn−0,11%2 090,07
  • OMX Vilnius0,05%1 203,12
  • S&P 5001,03%6 000,36
  • DOW 301,05%42 762,87
  • Nasdaq 1,2%19 529,95
  • FTSE 1000,3%8 837,91
  • Nikkei 2250,5%37 741,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,58
  • OMX Baltic0,02%308,02
  • OMX Riga−0,06%893,27
  • OMX Tallinn−0,11%2 090,07
  • OMX Vilnius0,05%1 203,12
  • S&P 5001,03%6 000,36
  • DOW 301,05%42 762,87
  • Nasdaq 1,2%19 529,95
  • FTSE 1000,3%8 837,91
  • Nikkei 2250,5%37 741,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,58
  • 18.08.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuenduskuuri läbinud neti.ee pakub rohkem äriinfot

"Meie äriinfo saab uue NETIga paremaks," ütles
NETI arendusjuht Kain Kalju üht suurimat muudatust tutvustades ning lisas kohe, et selle täienduse tegemisel tuli välja, et Eesti ettevõtted on väga kitsid oma kontaktandmete jagamisel. Kui põhilist infot lisatakse sinna ettevõtete kohta tasuta, siis näiteks infot ettevõtte esinduste, kontorite, tegevusalade vms kohta saab juurde panna lisatasu eest. "Tahtsimegi jõuda sinna, et kolmandate osapoolte sisu juurde lisamine muutuks väga lihtsaks," märkis Kalju.
Kasutajatele soovitakse pakkuda uusi võimalusi

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kalju sõnas, et ei saa öelda, nagu oleks NETI nüüd täiesti valmis. "Ei ole valmis, vaid seda saab veel edasi arendada ja selle kallal me ka töötame," selgitas ta. NETI muudatused ei ole arendusjuhi sõnul ajendatud mitte niivõrd uute kasutajate leidmise vajadusest, kuivõrd just senistele kasutajatele uute võimaluste andmisest.
Visuaalse küljega suuri muudatusi ette ei võetud
Veebilehe disaini eest vastutava internetiturundusfirma OKIA loovjuhi Veiko Jäägeri sõnul seati eesmärgiks mitte korraldada neti.ee-le visuaalselt suurt muutumist. Hiljem lisandub NETI lehele ka võimalus, et kui sulle näiteks helesinine NETI ei meeldi, saad selle endale sobivat värvi muuta.
Miks peaks ettevõtja tahtma, et tema kontaktid on neti.ee-s, mitte mõnes äriinfo kataloogis? "Kuna ennast müüakse kontaktimahu baasil ehk kui palju on külastajaid, siis NETI kataloogil on juba märkimisväärne turuosa," vastas Kalju ja lisas, et päevas klikitakse äriteemade jaotustes ettevõtetele kuuluvaid linke 50 000 korda ja see on suurem kui teistel infokataloogidel. TNS Emori andmetel klikiti näiteks 1181.ee portaalis äriinfot eelmisel nädalal üle 12 000 korra. Neti.ee-d kasutab päevas keskmiselt 300 000 inimest.
Infokatalooge saab teha erineval moel. Otsimootorite äri on seni olnud automaatne infokogumine. Saan aru, et plaanitava sammuga soovib Elion liikuda nn telefonikataloogide turule. Kui huvitav see äriliselt on, ei oska kommenteerida, sest Äripäev selles sektoris tegev ei ole. Samas Ekspress Grupp müüs hiljuti oma taolise infoteenuse. Äripäeva infopangas üritame müüa nn süstematiseeritud andmebaasi, kus ühe isiku või ettevõtte kohta on seotud palju eriliigilist infot. Ei näe, et Elion siin kuidagi konkureerima hakkaks.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele