• OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2250,05%37 523,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,8
  • OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2250,05%37 523,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,8
  • 26.08.11, 09:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nokia tahab endale neid sõnu: "The Amazing Everyday"

Nokia esitas sel nädalal taotluse kaitsta üle Euroopa kolmesõnaline väljend – "The Amazing Everyday", kirjutab Kauppalehti.
Ettevõtte netiküljed ei anna veel aimu, mis sõnade taga peitub. On võimalik, et "The Amazing Everyday" taha peitub äritegevus, millest Nokia annab teada alles tulevikus.
"Kaubamärgi registreerimine on meile normaalne tegevus. Ei kommenteeri, kuidas ja millal kaubamärke äritegevuses ära kasutatakse," lausus Nokia teabejuht Päivyt Tallqvist ajalehele. Saksa patendiekspert Florian Mueller lausus, et mõningatel juhtudel taotlevad ettevõtted kaitset ainult kaitse-eesmärkidel, et hoida konkurendid eemal.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele