Alyona Stadnik • 5. oktoober 2011 kell 15:38

Viru Õlu: oluline on ilmaprognoos

Viru Õlu AS juhatuse esimees Ott Lichti sõnul on joogitootjale ilmaprognoosid kordades tähtsamad kui pankade majanduskasvu prognoosid.

"Pangad prognoosivad ja jälgivad selles prognoosis oma huve, tihtipeale mõjutavad turge ja investoreid," lausus Licht.

"Meie suhtume niimoodi, et ilmaprognoosid on joogitootjale kordades tähtsamad kui pankade majanduskasvu prognoosid. Üks hea ja ilus ilm müüb kordades rohkem, kui 10% majanduskasv," rääkis Licht.

Lichti arvates muutuvad majandusolukorra muutudes ka tarbimisharjumused ja tänu sellele võib turg ümber kujuneda. "Kuid kogu tarbimine tõenäoliselt ei kasva. Tarbijad võivad ilmselt proovida teisi tooteid, mis on hinnasõbralikumad. Selles valgus oleme väga positiivselt vaadanud ja usume, et tegelikult meie mahud võivad järgmisel aastal kasvada," märkis Licht.

Lichti sõnul on riskide hajutamiseks vaja eksportida. "Lihtsalt eksportturgudel võib rohkem raha teenida kui kohalikul turul. Kõik ressursid tuleb maksimaalselt ära kasutada ja ettevõttesse investeerima peab ettevaatlikumalt," ütles Licht.

 

Hetkel kuum