Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ekspress Grupi müük kasvas septembris 11,8%
Ekspress Grupi käive kasvas septembris võrreldes eelmise aasta sama kuuga 11,8% ja ulatus 5,05 miljoni euroni. Elimineerides käibe kasvust Eesti Päevalehe ASi osaluse omandamise mõju, oli kasv 6,4%.
Kasvasid kõik ettevõtted ja segmendid. Online-meedia segmendis näitas suurimat kasvu Läti Delfi. Kokku ulatus online-meedia kuukäibe 832 000 euroni, mida on 13,2% enam kui aasta eest.
Perioodilised väljaanded näitasid 2,14 miljoni eurost käivet ehk tulubaas kasvas 15,8% võrra. Perioodiliste väljaannete segmendis kasvas enim Eesti Ekspressi ja Maalehe kirjastaja, kelle reklaamikäibe kasv ületas 26% ja seda võrreldavate ilmumiskordade arvuga. Samuti näitasid võimsat reklaamikasvu ajakirjade kirjastused Eestis ja Leedus.
Ekspress Grupi trükiteenuste segment kasvas 10,6% ja andis 2,38 miljoni eurose käibe ehk 47% Ekspress Grupi koondtuludest.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.