Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Itaallased ostavad patriotismist võlakirju

    Tavalised itaallased kuni Ferrari presidendi Luca di Montezemoloni ostavad patriotismist ja tootluse pärast Itaalia valitsuse võlakirju, isegi kui välisinvestorid lükkavad paberit turgu, kartes, et nad ei saa enam raha tagasi, kirjutab Reuters.

    „5,5 ja kuus protsenti on väga hea tootlus,“ ütles üks tundmatuks soovida jäänud Itaalia privaatpankur. „Paljud inimesed ostavad praegu Itaalia võlakirju. Isegi ostsin hiljuti juurde Itaalia valitsuse võlakirju.“
    Fiati nõukogu juht ja ühe Itaalia vanima aristokraatliku perekonna liige Montezemolo jätkab Itaalia võlakirjade ostu, mida ta on alati teinud, ütles pressiesindaja Reutersile.
    Itaalia on alati saanud loota olulisele jaeinvestorite huvile võlakirju emiteerides.
    Välisinvestorid on kärpinud oma Itaalia võlakirjade riski aasta alguse 51 protsendilt 45 protsendile. Bank of Italy andmetel kuulub 42,4 protsenti Itaalia võlast välismaalastele, mis on samal tasemel Hispaaniaga. Saksamaal on see number 50,1 protsenti ja Prantsusmaal 57,9 protsenti. 
    Novembri alguses avaldas Toskano ärimees Giuliano Melani Itaalia päevalehes Corriere della Sera terve lehekülje suuruse reklaami, kus ta kohustus ostma 20 000 euro eest Itaalia valitsuse võlakirju ja kutsus ka teisi kodanike eeskuju järgima.
    Kinnisvaraarendajate assotsiatsioon ANCE teatas, et nad otsustasid investeerida 300 000 eurot itaalia valitsuse võlakirjadesse. Itaalia loodustoodete kompanii Bioera teatas miljoni euro investeerimisest võlakirjadesse.
    Paljud itaallased meenutavad vanemate ja vanavanemate head teenistust 1980ndatest, kui valitsuse võlakirjad tootsid kuni 18 protsenti.
    „Ma ostaksin kindlasti praegu võlakirju, kui suudaksin. Kui olin üliõpilane, investeerisin oma säästud valitsuse võlakirjadese,“ ütles üks Londonis elav itaallane. „14protsendine tootlus oli mu elu parim tehing.“
    „Mõned rikkad eraisikud arutavad kümnete miljonite eurode investeerimist Itaalia võlakirjadesse," ütles üks Pariisis töötav pankur.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Olavi Lepp: juht töötab hea tuju nimel
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
5 protsendi klubi idee tõi Martin Villigule Eduka Eesti võidu ja 10 000 eurot
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.