Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Olav Osolin: kuidas tellida firmale efektiivset jõulukaarti?
Efektiivne jõulukaart viitab firma tegevusele ja jõuluajale, on dünaamiline ja odav. Loomulikult saadetakse seda e-kirjaga, sest see on tasuta, soovitab reklaamimees Olav Osolin.
"Kaardi võib tellida kas agentuurilt, kes tahab selle eest palju raha või mõnelt FIE-lt, kelle töö on odav, kuid kellelt häid ideid pole mõtet oodata. Kuna sa ei taha jõulukaardi peale kuigi palju kulutada, siis on mõttekas kaasata kaardi idee väljatöötamisse oma firma töötajad, kes selle eest raha ei küsi, ja seejärel lasta idee mõnel veebimehel soodsalt kodus teostada," kirjutas ta Best Marketingis.
"Kui aga sul ei tule pähe ühtki sobilikku ideed, siis põleb iga FIE soovist sulle oma loovlahendust pakkuda. Reeglina koosneb see lumisest lagendikust, kuusest, jõulumehest, saanist ja kingipakkidest, millest vaatavad välja sinu tooted. Lahendus ei pruugi olla kõige üllatavam, kuid sa võid olla täiesti rahulik – enamikel konkurentidel on täpselt samasugused kaardid," selgitas Osolin. Pikemalt loe
Best Marketingist.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.