Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
USA ja Aasia aitasid H&Mi müüki II kvartalis
Euroopa suuruselt teine rõivatööstur Hennes & Mauritz lõi USA ja Aasia müügi toel teises kvartalis analüütikute kasumiprognoose.
Rootsi rõivafirma kolme kuu puhaskasum tõusis 5,22 miljardi kroonini, olles veel aasta tagasi 4,26 miljardit. Bloombergi küsitletud 14 analüütikud prognoosisid keskmiselt 4,86 miljardi kroonist puhaskasumit.
Jalgpallur David Beckhami disainitud aluspesu müüv H&M on keskendunud enam Aasia ja USA turule, et tasakaalustada langevat müüki Euroopas.
"Ülemaailmne turg on jätkuvalt väljakutsuv, kuid H&Mi müük on olnud üllatavalt tugev," kirjutas esmaspäeval Carnegie analüütik Niklas Ekman.
Läinud reedel avalikustatud käibenumber küündis teises kvartalis 31,7 miljardi kroonini, ületades Bloombergi küsitletud analüütikute keskmist 31,3 miljardi kroonist prognoosi.
H&Mi sõnul tahetakse novembrini kestval majandusaastal avada umbes 275 poodi ning suurimateks laienemissihtkohtadeks saavad olema USA, Hiina ning Suurbritannia. Lisaks näeb rõivafirma häid võimalusi Saksamaal, Prantsusmaal ja Itaalias.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.