Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Statoil: kohvikampaania sihiks on raskeveokijuhid
Tegemist on kampaaniaga, mis suunatud äriklientidele, täpsemalt raskeveokijuhtidele, kes tangivadki korraga ca 200-500 liitrit ning tankimisel kütuse eest ise ei maksa, vaid kasutavad selleks ettevõtte kaarti, selgitas Statoili kommunikatsioonijuht Jaanus Pauts uue kampaania tagamaid.
"Sellist lisaväärtust on transpordifirmade juhid oma töötajatele meie käest ka küsinud – siit pärineb ka kampaania pakkumise idee," rääkis Pauts.
Pauts lisas, et mis puudutab kütuse soodushinda ja artiklis tehtud arvutust, siis arusaadavalt ei ole sellise arvutuse tegemine korrektne, sest äriklientidega on sõlmitud eraldi lepingud, kus on kokku lepitud ka allahindlused, mis sõltuvad müügimahtudest.
"Selle pakkumise puhul on oluline mõista, et see ei ole suunatud eraklientidele, vaid ainult äriklientidele ning täpsemalt raskeveokijuhtidele," selgitas ta.
Äripäev vahendas Delfi uudist Statoili homme algava kampaania kohta, mis pakub igale 200 liitri kütuse ostnule kohvi 50 protsendi ehk 80 sendi võrra soodsamalt.