Ekspress Grupi märtsi müügitulu kahanes aastaga 3%, 5,279 mln eurole, teatas ettevõte börsile.
Online-meedia käive kasvas 12,8%, 995 000 eurole.
Trükimeedia 5,5% käibelangust mõjutab nädalalehtede üks vähem ilmumiskord võrreldes eelmise aastaga, DVD-sarja lõppemine ning sellest tulenevalt ka üksikmüügi vähenemine, kuid kõige suuremat mõju avaldab trükimeedia reklaamituru üldine nõrkus ning volatiilsus, kirjutas Ekspress Grupi juhatuse esimees Gunnar Kobin.
Trükiteenuste 8,2% languse tingis eelkõige paberimüügist tekkinud käibe kahanemine. Trükiteenuste osas oli langus oluliselt väiksem, ulatudes 2,3%-ni.Perioodiliste väljaannete käive oli 2,042 mln eurot ja trükiteenustel 2,624 mln eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!