Romet Kreek • 10 aprill 2013

Ekspressi käive vähenes 3%

Ekspress Grupi märtsi müügitulu kahanes aastaga 3%, 5,279 mln eurole, teatas ettevõte börsile.

Online-meedia käive kasvas 12,8%, 995 000 eurole.

Trükimeedia 5,5% käibelangust mõjutab nädalalehtede üks vähem ilmumiskord võrreldes eelmise aastaga, DVD-sarja lõppemine ning sellest tulenevalt ka üksikmüügi vähenemine, kuid kõige suuremat mõju avaldab trükimeedia reklaamituru üldine nõrkus ning volatiilsus, kirjutas Ekspress Grupi juhatuse esimees Gunnar Kobin. 

Trükiteenuste 8,2%  languse tingis eelkõige paberimüügist tekkinud käibe kahanemine. Trükiteenuste osas oli langus oluliselt väiksem, ulatudes 2,3%-ni.Perioodiliste väljaannete käive oli 2,042 mln eurot ja trükiteenustel 2,624 mln eurot.

Hetkel kuum