• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mida on Eesti äridel Blackberrylt õppida?

    Kindlasti olete kuulnud mobiilitootjast Blackberryst. Isegi president Barack Obama kiitis telefoni avalikult. Tänaseks on see Kanada firma pankroti äärel.

    Blackberry oli eriti hinnatud korporatiivklientide hulgas tänu kauakestvale akule, optimeeritud andmeedastuskiirusele ja klaviatuurile. Blackberry uuris oma äriklientidelt, kas nad vajavad suure puuteekraaniga ja kiire brauseriga telefone. Vastus oli ei – IT-juhid ei tahtnud, et nende töötajad oma telefoniga Facebookis aega viidaks ja aku juba poolest päevast tühjaks saaks. See oli ratsionaalne argument.
    Aga lõppkasutajad ehk suurfirmade töötajad tahtsid ikka edevaid televiisorisuuruse ekraaniga telefone. Tühja sest akust ja andmeside kulust! Ja nõudsid endale töötelefoniks iPhone'i ja Androidi mobiile.
    Blackberry õppetund on see, et B2B-turul tegutsedes tuleb mõelda lõppkasutajale, mitte ostuotsuse tegijale (IT-juhile).
    Vältimaks Blackberry vigu, tasub 15. oktoobril tulla konverentsile Best B2B 2013. Esinejate seas on B2B ettevõtete tipud, kes jagavad oma kogemusi ja annavad praktilisi soovitusi.
    Näiteks saab teada, kuidas B2B-teenuse disain aitab kasumit suurendada. Esineb Göran Crafoord Rootsist. Ergo Metsla Bermetist räägib, mida on õppida terasemüüjalt, kes müüb konkurentidega võrreldes sama hinnaga sisuliselt identset toodet. Argo Saul Nordic Houses OÜst annab nõu, kuidas edasimüüjate abil välisturgusid vallutada. Mart Mägi Amservist vahendab kogemust, kuidas kohandada globaalseid (ja väga jäiku!) brände Eesti turule. Tieto Eesti juht Anneli Heinsoo jagab õppetunde, kuidas teha olemasolevatele klientidele lisamüüki, kui uusi kliente pole lihtsalt piisavalt võtta.
    Autor: 1706-aripaev
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Ivo Suursoo: sektoriaalsed langused on paratamatud, aga nendega oleme ju harjunud
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Paljusid hullutanud investeering tegi rikkaks vaid ühe mehe
1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
Raadiohommikus: uued, silmapaistvad ja parimad juhid
Äripäeva raadio uue nädala hommikuprogrammis ja saatepäevas annavad tooni, mõtteainet ja vastuseid silmapaistvad Eesti juhid.
Äripäeva raadio uue nädala hommikuprogrammis ja saatepäevas annavad tooni, mõtteainet ja vastuseid silmapaistvad Eesti juhid.
Raadiohitid: hinnatõusust ja investeerimisest
Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
Tootjahinnad on aastaga tõusnud kolmandiku võrra
Tavalise inflatsiooni numbrid kahanevad selle kõrval, kui palju on tõusnud sisendite hinnad tööstuses, aga ka väljamüügil. Tööstustoodangu tootjahinnad kasvasid apriilis 32 ja ekspordihinnad 25 protsenti.
Tavalise inflatsiooni numbrid kahanevad selle kõrval, kui palju on tõusnud sisendite hinnad tööstuses, aga ka väljamüügil. Tööstustoodangu tootjahinnad kasvasid apriilis 32 ja ekspordihinnad 25 protsenti.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.