• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,15%6 207,27
  • DOW 30−0,19%44 412,08
  • Nasdaq 0,58%20 320,77
  • FTSE 100−0,33%8 756,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,67
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,15%6 207,27
  • DOW 30−0,19%44 412,08
  • Nasdaq 0,58%20 320,77
  • FTSE 100−0,33%8 756,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,67
  • 25.10.13, 09:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pääsukesemärgi saab 29 Eesti toidutoodet

Eile selgusid tänavuse toiduainete hindamise lõplikud tulemused, mille kohaselt antakse Tunnustatud Eesti Maitse pääsukesemärk 29 tootele.
Toodete hindamine toimus viies tootegrupis, kõige arvukamalt esitati hindamisele teraviljatooteid.
Esimest korda selgitasid hindamiskomisjonide liikmed erinevates kategooriates välja ka oma lemmiktooted. Lihatoodetest osutus ekspertide lemmikuks AS Linpeti veiseviiner, teraviljatoodetest tõsteti esile AS Tartu Mill kamajahu, pagaritoodetest meeldis hindajatele kõige rohkem AS Lõuna Pagarid krõmpsuv kukkel kanepiseemnetega ja piimatoodetest kiideti OÜ Saidafarmi kohupiimakreemi astelpajumoosiga. Hindajatel jätkus häid sõnu kõigi 29 märgi saanud toiduaine kohta.
Tunnustatud Eesti Maitse pääsukesemärk antakse kõrge kvaliteediga toidutoodetele, mille valmistamiseks kasutatakse Eestist pärit põhitoorainet. „Hea meel on tõdeda, et seekordsele hindamisele esitati varasemast enam kodumaisest toorainest valmistatud lihatooteid. Samuti teeb rõõmu, et mitmed väiketootjad on  hindamisele esitanud huvitavaid ja eristuvaid toidaineid,“ ütles Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja juhataja Roomet Sõrmus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

TNS Emori poolt kevadel avaldatud uuringu kohaselt on pääsukesemärk Eesti kõige tuntum ja mõjukam toidumärgis. Pääsukesemärki teab teab 84% Eesti elanikest. Samuti on pääsukesemärgil Eestis kasutatavatest toidumärgistest kõige suurem mõju tarbijate ostuotsusele. 50% uuringus osalejatest kinnitas, et just see märk on oluline ostuotsuse tegemisel.
Autor: 1321-aripaev

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele