Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Sooduskampaania ei saa olla pidev

    Eduka sooduskampaania läbiviimiseks tasub paika panna kindlad eesmärgid. Soovitusi jagab Cherry Media OÜ tegevjuht Martin Kõiva.

    Mille järgi soovitate klientidel valida tooteid, mida soodsamalt müüa?Esimene ja kõige olulisem kriteerium on see, kui suur on potentsiaalne sihtgrupp. Meie poole on pöördutud pakkumisega teha kampaaniat näiteks väetisele või juriidilisele nõustamisele. Need näited on meie kontekstis osutunud liiga kitsale nišile suunatuks.Kui üldisemalt aga rääkida, siis sõltub kõik eesmärgist, miks allahindluskampaaniat teha. Kui eesmärk on turundus, siis tasubki seda planeerida turunduskuluna, anda alla omahinnast ja pakkuda väga atraktiivset toodet/teenust. Kampaania tulupooleks on sel juhul pealemüük teiste, täishinnaga teenuste või toodete arvel.Teine võimalus on seada eesmärgiks nende samade toodete müük ja sellelt teenimine. Siis on mõistagi otsustav see, millistelt toodetelt/teenustelt on üldse võimalik märkimisväärset allhindlust teha viisil, mis jätab igale müüdud ühikule piisava katte, et massiliselt müües ka raha teenida.
    Milline aeg on allahindluse tegemiseks parim?Kampaania pole enam kampaania, kui see kestab pidevalt. Konkreetset universaalset perioodi pole, mida soovitada – see sõltub toote ja teenuse iseloomust. Kindlasti ei soovita me teha kampaaniaid liiga tihti.Kampaaniaid tegevatele teenusemüüjatele soovitame teha kampaaniaid mitte sagedamini kui kord kvartalis. Kui on aga tegu toodetega, siis on loogika veidi erinev. Kui kaupu on palju, siis võib neid ju kas või iga päev roteerida ja hoida nö soodushinnaga kategooriat eraldi. Oluline on toimetada selliselt, et pidevad allahindlused ei hakkaks sööma müüki tavahinnaga, vaid seda hoopis toetama.
    Kuidas valida õige allahindlusprotsent?Sõltub jällegi tootest või teenusest. Mõnel puhul hakkavad inimesed liigutama end ka väga pisikese protsendi peale, kuid üldiselt ei pane –5% või –10% tarbijat kulmu kergitama.Meie hoiame reeglit, et tavaolukorras peab allahindlus olema vähemalt –40%, et olla tarbijale atraktiivne ja panna ostjat kiirelt reageerima.
    Kuidas allahindlusega müüdavate toodete kogus mõjutab tarbijaid? Kas väiksem kogus stimuleerib kiiremini ostma?Defitsiidi tajumine mõjutab kindlasti tarbija käitumist. Kui on tegu n-ö turundusliku allahindlusega, kus pakkumises on väga atraktiivne toode/teenus, siis selgelt aktiveerib inimesi paremini see, kui kaupa või teenust on piiratud koguses.Kuivõrd seda tüüpi kampaania puhul on enamasti tegu ka müüja jaoks kuluga, pakutakse alla oma hinna, siis pole ka rahaliselt mõistlik kogusele piiri mitte seda.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.