Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Turunduse auhind Retro FMile ja EASile

    Eilsel turunduskonverentsil Password pälvisid mulluste parimate turundustegudena auhinnad Retro FMi nimevahetus ning EASi Robbie Williamsi Tallinna kontserdi kampaania.

    Retro FM, endise nimega Raadio 3 sai nimevahetusega auhinna 2013. aasta parima turundusteo eest erasektori kategoorias. Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) viis võidu koju avaliku sektori kategoorias Robbie Williamsi "Meet me in Tallinn" kontserdi kampaania ja välismaal reklaamimise eest.
    Lisaks aasta turundusteole pälvis EAS Robbie Williamsi kontserdi kampaania eest ka aasta turundustiimi auhinna.
    Aasta suhtekorraldusteo auhinna avaliku sektori kategoorias võitsid kaitseministeerium ja kaitseliit, Eesti esimese veteranipäeva korraldamise eest möödunud aasta 23. aprillil. Žürii arvates tõi see väärikalt avalikkuse ette tänased Eesti veteranid ning pakkus avalikkusele lihtsa võimaluse neid märgata.
    Erasektori kategoorias võidutses Hamburg & Partnerite loodud Olybeti kampaania, mille puhul tõi žürii esile eriti professionaalset suhtekorraldustööd, sest selle kaubamärgi valdkonnas on reklaamitegevus väga tugevalt reguleeritud.
    SIsekommunikatsiooni kategoorias sai suhtekorraldusauhinna oma töötajatele mõeldud vastutustundliku ettevõtluse projekt "Sinu panus tulevikku", autoriks SEB.
    Kohaturunduse kategoorias pälvis kultuuri eripreemia Lennusadam "Titanicu" näituse Eestis ja Soomes turundamise eest. Žürii oli isegi arvamusel, et Lennusadama efektiivne kommunikatsioon on teinud Lennusadamast Soome tuntuima muuseumi.
    Teaduskommunikatsiooni eripreemia sai Eesti Maaülikool transgeense kloonimistehnoloogia ning vasikas Juuniga seotud teemade kommunikeerimise eest.
    Hariduse eripreemia võtis Tallinna Ülikool ühe minuti loengute videosarja eest.
    Meediaagentuuride konkursil Aasta meediategu sai uuringutepõhisel consumer insight'il ehk tarbijate tagasisidel põhineva meediakasutuse eest preemia RSA Kindlustuse kampaania "Hea tegu liikluses tasub ära". Samas kategoorias sai preemia ka Elioni lisateenuste kampaania, mis võitis ka aasta meediateo grand prix. 
    Innovaatilise meediakasutuse eest pälvis aga preemia Coca-Cola kampaania "Jaga Coca-Colat".
    Efektiivse meediakasutuse kategoorias võitis auhinna Kaubamaja oma Osturalli ja e-poega välja tulemise eest kampaaniaga "Gaas põhja ja e-poodi".
    Brand activation'i kategoorias võitis HIV-i ennetamise kampaania "Julge rääkida".
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.