• OMX Baltic−0,08%300,34
  • OMX Riga0,55%893,41
  • OMX Tallinn0,2%2 062,42
  • OMX Vilnius−0,34%1 194,45
  • S&P 5000,00%6 092,16
  • DOW 30−0,25%42 982,43
  • Nasdaq 0,31%19 973,55
  • FTSE 100−0,46%8 718,75
  • Nikkei 2250,91%39 296,13
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,42
  • OMX Baltic−0,08%300,34
  • OMX Riga0,55%893,41
  • OMX Tallinn0,2%2 062,42
  • OMX Vilnius−0,34%1 194,45
  • S&P 5000,00%6 092,16
  • DOW 30−0,25%42 982,43
  • Nasdaq 0,31%19 973,55
  • FTSE 100−0,46%8 718,75
  • Nikkei 2250,91%39 296,13
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,42
  • 27.03.14, 21:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turunduse auhind Retro FMile ja EASile

Eilsel turunduskonverentsil Password pälvisid mulluste parimate turundustegudena auhinnad Retro FMi nimevahetus ning EASi Robbie Williamsi Tallinna kontserdi kampaania.
Retro FM, endise nimega Raadio 3 sai nimevahetusega auhinna 2013. aasta parima turundusteo eest erasektori kategoorias. Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) viis võidu koju avaliku sektori kategoorias Robbie Williamsi "Meet me in Tallinn" kontserdi kampaania ja välismaal reklaamimise eest.
Lisaks aasta turundusteole pälvis EAS Robbie Williamsi kontserdi kampaania eest ka aasta turundustiimi auhinna.
Aasta suhtekorraldusteo auhinna avaliku sektori kategoorias võitsid kaitseministeerium ja kaitseliit, Eesti esimese veteranipäeva korraldamise eest möödunud aasta 23. aprillil. Žürii arvates tõi see väärikalt avalikkuse ette tänased Eesti veteranid ning pakkus avalikkusele lihtsa võimaluse neid märgata.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Erasektori kategoorias võidutses Hamburg & Partnerite loodud Olybeti kampaania, mille puhul tõi žürii esile eriti professionaalset suhtekorraldustööd, sest selle kaubamärgi valdkonnas on reklaamitegevus väga tugevalt reguleeritud.
SIsekommunikatsiooni kategoorias sai suhtekorraldusauhinna oma töötajatele mõeldud vastutustundliku ettevõtluse projekt "Sinu panus tulevikku", autoriks SEB.
Kohaturunduse kategoorias pälvis kultuuri eripreemia Lennusadam "Titanicu" näituse Eestis ja Soomes turundamise eest. Žürii oli isegi arvamusel, et Lennusadama efektiivne kommunikatsioon on teinud Lennusadamast Soome tuntuima muuseumi.
Teaduskommunikatsiooni eripreemia sai Eesti Maaülikool transgeense kloonimistehnoloogia ning vasikas Juuniga seotud teemade kommunikeerimise eest.
Hariduse eripreemia võtis Tallinna Ülikool ühe minuti loengute videosarja eest.
Meediaagentuuride konkursil Aasta meediategu sai uuringutepõhisel consumer insight'il ehk tarbijate tagasisidel põhineva meediakasutuse eest preemia RSA Kindlustuse kampaania "Hea tegu liikluses tasub ära". Samas kategoorias sai preemia ka Elioni lisateenuste kampaania, mis võitis ka aasta meediateo grand prix. 
Innovaatilise meediakasutuse eest pälvis aga preemia Coca-Cola kampaania "Jaga Coca-Colat".
Efektiivse meediakasutuse kategoorias võitis auhinna Kaubamaja oma Osturalli ja e-poega välja tulemise eest kampaaniaga "Gaas põhja ja e-poodi".
Brand activation'i kategoorias võitis HIV-i ennetamise kampaania "Julge rääkida".

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 22 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele