• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 11.06.14, 11:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vuti MM on toonud kaasa keelatud reklaame

Lähenev jalgpalli MMi valguses on tarbijakaitseamet täheldanud reklaamitellijate ja -teostajate üha kasvavaid soove ja püüdlusi avalikustada reklaame, mis on kas reklaamiseaduses sätestatu piirimail või rikuvad seadust.
Amet juhib reklaamitellijate, -teostajate ja ka -avalikustajate tähelepanu asjaolule, et reklaamiseaduse kohaselt on hasartmängureklaam keelatud.
Tarbijakaitseamet meenutas pressiteates, et hasartmängureklaamile kehtestatud keelud koos erisustega on reguleeritud reklaamiseaduse paragrahvis 21. Selle sisu avamiseks on amet koostanud ja turuosalistele laiali saatnud selgituskirja.
Kui reklaamide tellimisel, teostamisel või avalikustamisel tekib reklaamiseaduse tõlgendamisel probleeme, on mõistlik eelnevalt ametiga konsulteerida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hasartmängureklaam on reklaamiseaduse peatükis, millega reguleeritakse selliste kaupade või teenuste reklaame, mis on keelatud. Lubatud on hasartmängukorraldaja kaubamärgi eksponeerimine või sponsorteate avalikustamine, mille avalikustamise kaalumisel tuleb olla eriti tähelepanelik ja vastutustundlik.
Tarbijakaitseamet juhib ühtlasi tähelepanu asjaolule, et reklaamiseaduse kohaselt on reklaamikeelu eiramine väärtegu ning karistatav rahatrahviga. Väärteo toimepaneku eest vastutavad ühtviisi nii reklaamitellija, -teostaja kui ka -avalikustaja.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele