• Jaga lugu:

    Äripäev pani turundusfirmad uut moodi ritta

    Sel aastal koostas Äripäev ­Turunduse TOPi mõnevõrra teisiti, jagades turunduse valdkonna ettevõtted kaheks: sõnumit loovateks turundus­firmadeks ja sõnumit avaldavateks meediafirmadeks.

    Ettevõtted reastati äri edukuse järgi Äripäeva edetabelite metoodikat kasutades – see arvestab lisaks käibe ja kasumi absoluutnumbritele ka käibe ja kasumi kasvu (võrreldes eelmise aastaga) ning käiberentaablust.
    Digiturundus röövib käivet. Turundusäride TOPis kerkisid tänavu esile e-turundajad – koos võitja FreshMedia OÜga tegeles sellel alal esikümne firmadest iga kolmas.
    “E-turundus jätkab turuosa “röövimist” traditsioonilistelt turunduskanalitelt, sest üha enam inimesi veedab oma ­aega internetis ning ka raha liigub sinna, kus on inimesed,” rääkis ettevõtte omanik ja juht Mikk Lilo.
    Tema ettevõte kasvatas eelmisel aastal aasta varasemaga võrreldes käivet ligi kolm korda, 2,1 miljoni euroni.
    Samas on endiselt hinnas ka nn traditsioonilised kanalid, mida näitas välireklaamipinda müüva JCDecaux Eesti võit meediafirmade TOPis. Vaatamata tihedale konkurentsile kasvatas JCDecaux Eesti nii käivet (14%) kui ka kasumit (8%) ehk teenis 5 miljoni ­eurose müügitulu juures 1,3 miljonit  eurot kasumit.
    Reklaam õues jõuab kohale. “Välimeedia mõjualas liiguvad paljud reklaamijatele väga olulised sihtrühmad, kelleni teiste meediate kaudu on aina keerulisem jõuda: linnaelanikud, mehed, jõukamad inimesed, kindlasti noored, mitte-eestlased jne. Digitaalse meedia areng on andnud inimestele võimaluse maailmaga kursis olla ka kodust väljaspool, välireklaami mõjualas liikudes,” sõnas valdkonna parima juht Kristiina Kõiv.
    Lisaks toob täna Äripäeva tellijateni jõudev erileht Turunduse TOP välja enam agentuuritulu teeninud turundusfirmad ja kõige rohkem reklaamiraha teenivad meediaettevõtted.
     
    Tasub teada
    Turundusfirmade TOP
    1. FreshMedia OÜ – e-turundusagentuur2. Inspired Universal McCann OÜ – meediaagentuur3. Web Expert OÜ – e-turundusagentuur
    Meediafirmade TOP
    1. JCDecaux Eesti OÜ – välimeedia2. Äripäev AS – ajalehed, ajakirjad3. Planestar OÜ – välimeedia
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Juhtimine avalikus sektoris meenutab absurdiklassikat
Riigikogu erakondade tagatubades ei säästeta jõudu leidmaks sobivat kulpi, millega presidendivalimiste katlast rammusamad palad välja õngitseda, samal ajal kui avalik sektor eesotsas valitsusega ägab süvenevas juhtimiskriisis, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikogu erakondade tagatubades ei säästeta jõudu leidmaks sobivat kulpi, millega presidendivalimiste katlast rammusamad palad välja õngitseda, samal ajal kui avalik sektor eesotsas valitsusega ägab süvenevas juhtimiskriisis, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA aktsiaturud lõpetasid börsinädala langusega
Kõik tähtsamad USA börsiindeksid langesid täna, lõpetades suurte tehnoloogiafirmade kvartalitulemuste ja kahe tosina IPO-ga nädala kokkuvõttes miinuses.
Kõik tähtsamad USA börsiindeksid langesid täna, lõpetades suurte tehnoloogiafirmade kvartalitulemuste ja kahe tosina IPO-ga nädala kokkuvõttes miinuses.
T1 alghind on isegi suurima võlausaldaja arvates liiga kõrge
Pealinna uusim kaubanduskeskus T1 läks võlgade katteks 85 miljoni euro eest oksjonile, kuid isegi suurim võlausaldaja leiab, et sellise hinnaga ostjat ei tule.
Pealinna uusim kaubanduskeskus T1 läks võlgade katteks 85 miljoni euro eest oksjonile, kuid isegi suurim võlausaldaja leiab, et sellise hinnaga ostjat ei tule.
Linnamäe grupi firma müüb kaitseväele 10miljonilise välihaigla
Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus ostab 10,2 miljoni euro eest 2. jalaväebrigaadile välihaigla Margus Linnamäe suurosalusega MM Grupi firmalt Semetron.
Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus ostab 10,2 miljoni euro eest 2. jalaväebrigaadile välihaigla Margus Linnamäe suurosalusega MM Grupi firmalt Semetron.