Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Palo ei avalda põrumise põhjust
Kahjuks ei võimalda riigihangete seadus öelda, mis tingimustele täpsemalt Väinamere Liinide pakkumine ei vastanud, teatas majandusminister Urve Palo.
„Aga need olid piisavalt tõsised, et jätta pakkumine kvalifitseerimata,“ lisas Palo. Ta rõhutas, et otsuse aluseks on riigihangete seadus ja hanketeates esitatud tingimused, millele pakkumus ei vastanud.
Palo lisas, et jätkavad läbirääkimisi Väinamere Liinide ja Tallinna Sadamaga. „Aga oodatud on ka teised,“ märkis ta.
Küsimusele, kas Vjatšeslav Leedo ettevõte Väinamere Liinid võiks veel hanke võita, vastas Palo: „Loodame, et olemasolev vedaja suudab uue hankemenetlusega need puudused kõrvatalda ja hankel osaleda. Oluline on, et kõigile pakkujatele on antud võrdsed konkurentsivõimalused."
Ministeerium ootab uusi pakkumisi oktoobri alguseks, seejärel algavad maksimaalselt 60 päeva kestvad läbirääkimised.
Riik soovib endiselt liinidele nelja uut või vähekasutatud laeva, mis peaks alustama opereerimist 1. oktoobril 2016. "Rõhutan üle, et läbirääkimisel lähtume olemasoleva hanke tingimustest,“ toonitas Palo.
Majandusministeerium teatas täna, et mandri ja saarte vahel laevaliikluse korraldamise hankele laekus tähtajaks üks pakkumine Leedo firmalt OÜ Väinamere Liinid, mis ei vastanud kvalifitseerumistingimustele.