• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,06%39 785,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,06
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,06%39 785,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,06
  • 23.09.14, 18:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Palo ei avalda põrumise põhjust

Kahjuks ei võimalda riigihangete seadus öelda, mis tingimustele täpsemalt Väinamere Liinide pakkumine ei vastanud, teatas majandusminister Urve Palo.
„Aga need olid piisavalt tõsised, et jätta pakkumine kvalifitseerimata,“ lisas Palo. Ta rõhutas, et otsuse aluseks on riigihangete seadus ja hanketeates esitatud tingimused, millele pakkumus ei vastanud.
Palo lisas, et jätkavad läbirääkimisi Väinamere Liinide ja Tallinna Sadamaga. „Aga oodatud on ka teised,“ märkis ta.
Küsimusele, kas Vjatšeslav Leedo ettevõte Väinamere Liinid võiks veel hanke võita, vastas Palo: „Loodame, et olemasolev vedaja suudab uue hankemenetlusega need puudused kõrvatalda ja hankel osaleda. Oluline on, et kõigile pakkujatele on antud võrdsed konkurentsivõimalused."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ministeerium ootab uusi pakkumisi oktoobri alguseks, seejärel algavad maksimaalselt 60 päeva kestvad läbirääkimised.
Riik soovib endiselt liinidele nelja uut või vähekasutatud laeva, mis peaks alustama opereerimist 1. oktoobril 2016. "Rõhutan üle, et läbirääkimisel lähtume olemasoleva hanke tingimustest,“ toonitas Palo.
Majandusministeerium teatas täna, et mandri ja saarte vahel laevaliikluse korraldamise hankele laekus tähtajaks üks pakkumine Leedo firmalt OÜ Väinamere Liinid, mis ei vastanud kvalifitseerumistingimustele.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele