• OMX Baltic0,18%294,92
  • OMX Riga−0,25%914,61
  • OMX Tallinn−0,04%1 987,79
  • OMX Vilnius0,33%1 232,83
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 1000,01%9 284,19
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,89
  • OMX Baltic0,18%294,92
  • OMX Riga−0,25%914,61
  • OMX Tallinn−0,04%1 987,79
  • OMX Vilnius0,33%1 232,83
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 1000,01%9 284,19
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,89
  • 19.10.15, 08:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alkoholireklaam võib saada kõva filtri

Sotsiaalministeerium kavatseb seada alkoholireklaamile senisest rangemad piirangud ja muuta alkoholireklaami lakooniliseks teavituseks.
Alkoholireklaam võib saada kõva filtri
  • Alkoholireklaam võib saada kõva filtri
  • Foto: EPA
Eesti Päevaleht kirjutas, et sotsiaalministeerium kavatseb seadust karmistada, näiteks kaotada inimesed alkoholireklaamist. Samuti kaalutakse varianti, kus alkoholireklaamis võib näidata üksnes tootega seotud infot.
Teisisõnu kaovad paberilt ja plakatitelt naeratavad näod ja telereklaamid nuditakse küllaltki askeetlikuks, lisaks lükkuks reklaamide näitamise aeg televisioonis kella 21-lt 22-le.
Täna ministeeriumis tutvustatavale eelnõule  on lubanud otsustavalt vastu astuda alkoholitootjad, toiduainetööstuse liit ja telekanalid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt Eesti Päevalehest.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele