• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,25
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,25
  • 01.12.15, 20:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswageni USA müük kukkus 25%

Standard and Poor's alandas Volkswageni krediidireitingut “A-“-lt “BBB+”-le. Muudatus tehti seoses autotootja raportiga, mille kohaselt mõjutas ettevõtte emissiooni pettuse skandaal tugevalt USA automüüki.
Volkswageni USA müük kukkus 25%
  • Foto: EPA
Saksamaa autotootja märkis, et USA novembri automüük kukkus ligikaudu 25% võrreldes eelmise aasta sama ajaga.
Ettevõte süüdistas languses saastetestides põrunud diiselmootoritega sõidukite müügi peatamist, vahendab CNBC.
Volkswageni bränd müüs eelmisel kuul alla 24 000 sõiduki; aasta tagasi müüdi 32 000 sõidukit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

S&P märkis, et emissiooni skandaalil oli oma osa ka reintingute alandamises.
USA on Volkswageni jaoks üsna väike turg. Bränd müüs oktoobris üle maailma 490 000 sõidukit ehk 5% võrra vähem kui aasta tagasi.
Volkswagen on tunnistanud, et USA turule mõeldud 482 000 2-liitrise mootoriga diiselsõiduki varustuses oli tarkvara, mis pettis valitsuse saastetestides ning näitas tegelikkusest väiksemat emisioonigaaside hulka. Valitsuse sõnul oli ka 85 000 kuuesilindrilisele diislile paigaldatud petutarkvara.
 
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele