• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 11.12.15, 15:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hansapost: näeme logistikas suuri arenguvõimalusi

Hansapost näeb oma tegevuses suuri arenguid, ettevõtte ühe omaniku ja juhatuse liikme Taavi Rajuri sõnul kinnitavad nad praegu 60% tellimustest samal päeval tänu suurele laovarule.
Hansaposti üks omanikke ja juhatuse liige Taavi Rajuri
  • Hansaposti üks omanikke ja juhatuse liige Taavi Rajuri
  • Foto: Maarit Eerme
"Arendame IT-poolt ka väga usinasti, et lähitulevikus saaks klient enamiku kaubast kätte kas samal päeval või 2-3 päevaga," ütles Rajuri Kaubandus.ee antud intervjuus. 
Hiljuti veebikaubamaja kõrvale pärispoe rajanud Hansapostil on kaks muret: esiteks brändid, mis ei taha kuuldagi e-müügist, ja teiseks turusolkijatest veebipoed, mis veavad ala maine alla. "Siiani leidub maailmakuulsaid brände, kes ei taha e-kaubandusettevõttega koostööd teha," ütles Rajuri. 
Miks otsustasite peale nii pikalt veebis ja kataloogis tegutsemist avada füüsilise kaupluse?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Asi ei ole nii lihtne. Tegemist on omnichannel lahendusega, mida kasutavad ka Amazon ja teised juhtivad e-kauplused. Uuringute põhjal on peamine barjäär veebist ostmisel see, et klient ei saa kaupa katsuda ja ta ei tea milline toode täpselt välja näeb. See on ka põhjus, miks me Eesti turuliidrina tahtsime kliendile võimaldada toodetega tutvumist. Näidata, et me ei ole kusagil kaugel ja anonüümsed, vaid oleme siin ja täna.
Pood ei ole klassikaline pood, sellel on erinevad funktsioonid, mis pidevalt arenevad. Kaupu tutvustav osa ehk showroom, kus tulevikus saab klient toote täpse kirjelduse ka QR-koodi kaudu. Siis on tegemist kauplusega, kus on tooted, mida on veebis keeruline müüa. Kolmandaks on pood koht, kuhu klient saab pöörduda oma murede ja küsimustega.
Neljas suur asi on see, et klient saab kauplusest enda paki tasuta kätte. Suuremad kaubad saab laost, kauplus väljastab eelkõige sellist kaupa, mida saab kätte võtta ja autoga ära viia.
Loe täispikka intervjuud veebikaubamaja Hansapost juhatuse liikme ja ühe omaniku Taavi Rajuriga Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele