SEB lõpetab tuleva aasta 29. veebruarist pangateenuste pakkumise postkontorites, finantsteenused ehk sularaha sissemakse ja maksete teenused jäävad postkontoritesse alles.

- SEB peakontor Tallinnas.
- Foto: Erik Prozes
"Eesti Post on välja töötanud iseseisvad maksete vahendamise ja sularaha kontole sissemakse lahendused ning soovitame senistel SEB Postipanga klientidel edaspidi kasutada Eesti Posti teenuseid,“ kommenteeris
SEB jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Eerika Vaikmäe-Koit pressiteates.
„Pangateenuste pakkumiseks maapiirkondades on konkureerimise asemel mõttekam teha koostööd, kuna see võimaldab tagada teenuse kättesaadavuse ka valdkondades, kus see majanduslikult ennast muidu ära ei tasuks, näiteks sularaharingluse tagamisel. Sularaha osakaal igapäevastes maksetes on kiiresti kahanemas, kuid see ei tähenda, et sularaharingluse süsteem ei vajaks arendamist. Vastupidi, mida väiksem on nõudlus sularaha järele, seda keerukam on seda pakkuda üleriigiliselt ja seega peaks erinevad ettevõtted tegema koostööd, tagamaks efektiivne sularaha kättesaadavus,“ lisas Vaikmäe-Koit.
„Eestis oleks võimalik pakkuda cash-back („sularaha poest“) lahendust turuüleselt ehk igast makseterminalist, kuid sellise süsteemi ülesehitamine eeldaks kõikide pankade, kaardiorganisatsioonide ja kaarditehingute töötlejate arendustöid. Plaanime algatada Eesti Pangaliidu tasemel laiema diskussiooni, et selline lahendus sünniks, sest see tagaks sularaharingluse maapiirkondades parimal võimalikul moel,“ kommenteeris Vaikmäe-Koit.
Alates 29. veebruarist ei paku SEB enam postkontorites rahaülekannete, sularaha väljavõtu, konto väljavõtte ega pangalepingute sõlmimise võimalust. Neid teenuseid saab kasutada Eesti Posti kaudu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini