• OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%109,76
  • OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%109,76
  • 20.01.16, 15:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taksojuht peab Teslat täiuslikuks

Soome majandusleht Kauppalehti on teinud intervjuu Teslaga sõitva taksojuhiga, kes pole kitsi kiidusõnadega auto aadressil.
Tesla S autod Tesla Motorsi peakontori jurues Califormias. Sarnase autoga sõidab ka Soome taksojuht.
  • Tesla S autod Tesla Motorsi peakontori jurues Califormias. Sarnase autoga sõidab ka Soome taksojuht. Foto: EPA
„Kõik autod on olnud mul kompromiss, kuid Tesla on olnud sisuliselt täiuslik. Autolt ei saa palju rohkem nõuda,“ lausus 120 000 kilomeetrit Tesla elektriautoga sõitnud taksojuht Jarmo Kalpio.Neli ust, kaks pagasiruumi, kasutusmugavus, väiksed kulud ja pikad hooldevälbad, loetles Kalpio Tesla eeliseid. „Ametlik hooldevälp on küll 20 000 kilomeetrit, kuid Teslaga kannatab sõita hooldusvabalt ka 100 000 kilomeetrit. Näiteks õlivahetust pole. Kui tavalisel autol tuleb mingi viga, viiakse ta remonti, Teslat saab parandada interneti kaudu. Noh, rehve ei tule veel internetist,“ rääkis mees.
Ainus kritiseerimist väärt asi oli tema hinnangul asjaolu, et taksopeatustes pole elektriauto laadimispunkte. Samas sai ta isegi kõva pakasega ühe laadimisega sõita Teslaga 400 kilomeetrit. „Tuleb vaid aru saada, et gaasijala asend mõjub kuludele,“ lisas taksojuht. Ta plaanib sama Teslaga sõita taksot 5–6 aastat, samal ajal kui diiselmootoriga takso eluiga on kuni 3 aastat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.24, 12:02
SEB: väikefirma vajab innovatsiooni, et murda välja mugavustsoonist
Miks väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted peaksid panustama rohkem innovatsiooni ja kuidas pank saab siin olla neile abiks, räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele