Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ristuvate huvidega Sarapuu loobus riigikokku asumast
ATKO Grupi üks omanikest Tallinna abilinnapea Arvo SarapuuFoto: Erik Prozes
Riigikogu juhatuse otsusega peatati riigikogu liikme Rein Ratase volitused tema ajutise töövõimetuse tõttu alates 5. detsembrist kuni tuleva aasta 5. märtsini, teatas parlamendi kantselei täna.
Seoses Rein Ratase volituste peatamisega asub alates 5. detsembrist kuni järgmise aasta 4. märtsini riigikogu liikmeks asendusliige Arvo Sarapuu.
Mõni aeg hiljem selgus, et Ratase asendusliige Arvo Sarapuu ei soovi aga riigikogusse minna, mistõttu võib riigikokku minna Igor Kravtšenko. Kravtšenko jättis vastamata
Delfi küsimusele, kas ta kavatseb riigikogu liikmeks asuda või mitte.
Sarapuu ise kommenteeris sotsmeedias, et ta on linnas mitmed projektid pooleli. "Head sõbrad, kolleegid.Täna oli vaja langetada otsus, kas jätkata tööd Tallinna Linnavalituses või asuda tööle Riigikokku. Kolleegidega olime juba varem otsustanud, et õigem oleks üheskoos minna vastu järgmise aasta sügisele. Minu jaoks on oluline, et need projektid, mis oleme siin koos alustanud, saaksid teoks. Samuti ootan huviga, millise hinnangu annab meie tööle ja saavutustele saabuval sügisel Tallinna valija. Seega, täna jätkan oma tööd Tallinna Linnavalitsuses. Riigikogu peab mind veel ootama," teatas ta.
Sarapuu ärihuvid
Tallinna abilinnapeana tegutsev Sarapuu on paistnud silma poliitiliste- ja ärihuvide ristumistega.
Nii kirjutas Äripäev septembris, et Tallinna prügiveohangetel on kui välk selgest taevast turgu võtmas jäätmeäris täiesti tundmatud tegijad, konkurendid kahtlustavad abilinnapea Arvo Sarapuu kureeritava linnavõimu abi ja suunamist.
Viimati aga kerkis Sarapuu äri- ja poliitiliste huvide ristumine esile seoses plaaniga hakata pakkuma riigi poolt tasutud ühistransporti maakonnaliinidel. Nimelt käis uus valitsus välja idee, et sarnaselt Tallinnale võiks ühistransport olla tasuta kõigil maakonnaliinidel, millele riik juba praegu rohkelt dotatsiooni maksab. Seejuures aga osutab koguni üheksas maakonnas teenust bussiettevõte Atko, mis kuulub Keskerakonna liikmetest perekonnale Sarapuu.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.