Automüügi- ja autouudisteportaal auto24 sõlmis ostu-müügilepingu, mille kohaselt ostetakse kirjastuselt Presshouse kord nädalas ilmuv autoajakiri Autoleht.

- Auto24 juht Margus Tomberg
- Foto: Raul Mee
Autoleht on 1999. aastast ilmunud autoajakiri, millel on Lugejauuringu andmeil üle 62 000 püsilugeja.
Auto24 AS tegevjuht Margus Tomberg ütles, et Autolehe ostmine on järjekordne samm selles suunas, et pakkuda auto24 äriklientidele laiemaid võimalusi enda toodete tutvustamisel ja reklaamimisel. „Usume, et koostöös hiljuti omandatud motors24 videoportaaliga tekib Autolehe ajakirjal ning online väljaandel suurepärane sünergia ja tuleviku potentsiaal meedia turul. Eesmärk on kajastada kõike automaailmas toimuvat kõrgeimal tasemel ja Eesti tarbijaile huvipakkuvalt,“ ütles ta pressiteates.
Kirjastuse Presshouse juhatuse liige Janis Kaal ütles, et küllap oli 1999. aasta kevadel vähe neid, kes uskusid esimest Autolehte vaadates, et sel järjekordsel autoväljaandel pikka iga olema saab. „Läks teisiti ja olen isiklikult tänulik kõigile, kes aegade jooksul Autolehte oma suurema või väiksema panuse on andnud,“ ütles ta. „Olen veendunud, et koostöös Eesti edukaima automüügikuulutuste portaaliga tekkiv sünergia annab hoogu nii ajakirjale, portaalile endale kui täiesti uutele väljunditele, mille loomiseks seni pooltel vajalikke ressursse nappis,“ lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Aprillis auto24 enamusosaluse omandanud juhtiva erakapitaliettevõtte BaltCap partner Oliver Kullman sõnas, et tal on hea meel, et kaks edukat ja väärika ajalooga ettevõtet ühinevad. „Usun, et viies kokku Autolehe vaieldamatult tugeva toimetuse ja kirjastamiskogemuse ning auto24 digitaalse väljundi, tekib sisukas koostöö, mis võimaldab luua veelgi parema kogemuse Autolehe lugejaile ning auto24 lehe külastajaile,“ ütles ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!