Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Äripäeva reklaamiosakond saab uue juhi

    Äripäeva reklaamiosakonna uus juht Priit JõgiFoto: Andres Haabu

    Äripäeva reklaamiosakonna uue juhina alustab homsest Priit Jõgi.

    Äripäeva reklaamiosakonna juhi kohalt lahkub vastastikusel kokkuleppel Asso Laido, kes on töötanud reklaamiosakonnas paarkümmend aastat ja poole sellest ajast reklaamiosakonna juhina. Homsest hakkab osakonda juhtima Priit Jõgi, kes käivitas septembrikuus Äripäeva raadio.
    Äripäeva peadirektor Igor Rõtov rõhutas, et vastastikusel kokkuleppel lahkumine ei ole sõnakõlks ja nad jäävad kindlasti sõpradeks. „Meie müügitulemused viimastel kuudel ei vastanud päriselt meie ootustele ja me ühise arutamise käigus jõudsime vastastikku sellisele kokkuleppele,“ selgitas Rõtov.
    Ta tõdes, et reklaami ongi praegu keeruline müüa, kuid kuna Äripäeva tellijate arv kasvab ja tooted on muutunud tugevamaks, otsitakse teistsugust lähenemist ja teistsugust hüpet. Rõtovi sõnul käivitas Jõgi Äripäeva raadio projekti väga edukalt ja tal on ka kadestamisväärne müügikogemus. „Praegu on talle antud vabad käed ja kuu aja pärast ootan temalt uut plaani ja loodan seal näha ambitsiooni,“ sõnas ta.
    Täiesti uut strateegiat siiski Rõtovi sõnul oodata ei ole, sest Äripäeval on kombeks liikuda n-ö evolutsiooniliselt. „Me ei taha teha kindlasti järske muutusi, küll aga tahame pikalt ja väga põhjalikult planeerida. Loomulikult meie reklaamimüük hakkab kaasajastuma. Kindlasti tulevad uued sisuturunduselemendid, kindlasti arvestame rohkem interneti automatiseerimisega ja klientide suurema vajadusega. See on igaühele selge, et selline vana tüüpi reklaam, et lihtsalt lehekülg lehte või bänner üles, enam ei toimi,“ lausus ta.
    Rõtovi sõnul klientide jaoks esimeses faasis midagi ei muutu, kuid sügisel peaks saama pakkuda neile juba uusi lahendusi.
    Priit Jõgi ütles, et ühte suurt asja, mis muutmist vajab, ei ole. „Meil on palju tooteid, meil on palju inimesi, kõikidega tuleb tööd teha ja vaeva näha. Siis kindlasti saame ka rohkem tulemust,“ rääkis Jõgi. Ta märkis, et Äripäev on business to business turu liider ja seda tuleb ära kasutada. Ka Äripäeva raadio turule toomine näitas tema sõnul, et on palju kuulajaid ja ka kliente, kes on business to business turust huvitatud. „Me peame nendeni jõudma, me peame tegema neile sellised lahendused, mis aitavad nende äril olla edukam ja nii me saame ka ise edukamaks.“
    Keeruline turg
    Rõtov tõdes, et reklaamiturul on globaalne probleem: tugevas seisus paberireklaam on siiski mõõdukas languses. Samuti ei saa meediaväljaannetes kasvada bännerireklaam, sest Google ja Facebook võtavad aina suuremat turuosa. Tema sõnul on üks märksõna praegu erilahendused: tuleb pakkuda igale kliendile omanäolist toodet või omanäolist väljundit. Samuti on tema hinnangul võimalik teha suur hüpe sisuturunduses. „Mitte kvantiteedis, Eesti turg on sisuturundusartikleid täis, vaid tõesti tuua turule rohkem sisuturunduslikke reklaamilahendusi, mis on kliendile kasulikumad ja ka lugejale nauditavamad ja mitte häirivad."
    Amet pole võõras
    Jõgi ütles, et uus amet talle väga võõras ei ole, sest ta on ka varem meediamajades reklaamimüügiosakondi üles ehitanud ja toonud neisse uusi tuuli. Ta on olnud meediaga seotud 1990. aastate keskpaigast, alustades Saaremaa kohalikus raadios müügidirektorina ja tegi ka raadiosaateid. Vahepeal juhtis ta mõned aastad turundust ja müüki Ekspress Hotline'i ettevõtetes ning tagasi meedias on ta 2000. aasta sügisest. Siis alustas Jõgi Trio LSL Raadiogrupis müügi- ja turundusdirektorina ning alates 2001 kuni 2013 oli Trio LSL Raadiogrupi juhataja. 2016 oli taas Trios ning 2017. septembris käivitas Äripäeva raadio.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Apranga esimese kvartali käive kasvas üle 10%
Käesoleva aasta esimeses kvartalis ulatus Leedu rõivaste jaeketi Apranga Groupi müügikäive koos käibemaksuga 72,3 miljoni euroni. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas käive 11%.
Käesoleva aasta esimeses kvartalis ulatus Leedu rõivaste jaeketi Apranga Groupi müügikäive koos käibemaksuga 72,3 miljoni euroni. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas käive 11%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Taastuvelektri toodang näitas aasta alguses kasvu
Eesti elektrijaamad tootsid esimeses kvartalis taastuvelektrit 791 gigavatt-tundi ehk 17 protsendi võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Eesti elektrijaamad tootsid esimeses kvartalis taastuvelektrit 791 gigavatt-tundi ehk 17 protsendi võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Raadiohommikus: tippjuhtide värbamine, noorte palk ja börsitulemusi
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.