• Jaga lugu:

    Rottidele meeldivad uued autod

    Autotootjad on keskkonnasõbralikkuse nimel plastist ja kummist osi loodussõbralikumate materjalide soja ja kanepi vastu vahetanud, aga sellel tegevusel on kahjulikke kõrvalmõjusid.

    Nimelt ahvatlevad need närilisi, refereerib Kauppalehti Detroit Free Pressi artiklit.
    Lehe teatel pole soja kasutamine autodes mingi uus asi, Ford on kümme aastat kasutanud autoistmete polstriks sojaubade baasil valmistatud materjali. Nüüd on mitmed USA autoomanikud probleemide ees – närilised on autode söödavad osad avastanud.
    Ford ei ole ainuke, keda see probleem puudutab. 2016. aastal esitati Toyota vastu ühishagi, millega nõuti ettevõttelt rotikahjustuste kulude katmist. Asi algas ühe autojuhi juhtumist, kes pidi maksma garantiiajal remondikuludeks 1500 dollarit, kuna närilised olid tema 2012. aastal ostetud Tundrat kahjustanud.
    Toyota teatas vastuses, et soja põhjal tehtud isolatsioon ei ahvatle rotte rohkem kui muu õli baasil toodetu. Samuti tuleb ettevõtte teatel närilisekahjustusi ette kogu autotööstuses, neid ei esine üksikutel autotootjatel või mudelitel.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Erkki Kubber: kas järgmised ükssarvikud võiksid olla miljardilise väärtuse asemel hoopis miljardi inimese aitajad?
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
Enefit Greeni aktsiaga kauplejad ummistasid internetipangad
Enefit Greeni aktsiatega kauplemine oli niivõrd aktiivne, et see tekitas probleeme nii LHV internetipangas kui Tallinna börsi kodulehel.
Enefit Greeni aktsiatega kauplemine oli niivõrd aktiivne, et see tekitas probleeme nii LHV internetipangas kui Tallinna börsi kodulehel.
Energiavaesus ähvardab muutuda reaalsuseks
Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets tõdes, et teatud hinna juures muutub enrgiavaesus Euroopa riikides väga suureks probleemiks.
Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets tõdes, et teatud hinna juures muutub enrgiavaesus Euroopa riikides väga suureks probleemiks.
Aasta auto finalistid: elektriautode paremik peab laetud lahingut, aga fossiilikad võivad üllatada
Eesti aasta auto valimise lõppkuuikust leiab nii kaks kõva konkurenti eesrindlike elektri-pereautode seas kui ka odavaima uue auto. Võitja otsustavasse žüriisse kuulub teiste hulgas Äripäeva ajakirjanik.
Eesti aasta auto valimise lõppkuuikust leiab nii kaks kõva konkurenti eesrindlike elektri-pereautode seas kui ka odavaima uue auto. Võitja otsustavasse žüriisse kuulub teiste hulgas Äripäeva ajakirjanik.