Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Aliexpress lööb tuntuselt Amazoni ja eBayd
E-poodlejate hulk Eestis kasvab.Foto: Shutterstock
Eesti kohalike e-poodide kõrval teavad inimesed spontaanselt nimetada Hiina netikaubamaja Aliexpress ja seda isegi rohkem kui Amazoni või eBayd.
Kantar Emori äsja valminud e-kaubanduse trendiuuringust selgub, et kõige tuntum e-pood on Kaup24, mida teab spontaanselt nimetada 35% Eesti elanikest. Aastaga on Kaup24 tuntus ja edumaa teiste e-poodide ees veelgi kasvanud.
Hansapost järgneb liidrile olulise vahega – seda teab spontaanselt nimetada 21% Eesti elanikest, Hansaposti spontaanne tuntus ei ole aastaga muutunud. Kolmandal kohal on kaubandushiid Aliexpress, mida nimetab spontaanselt 18% elanikest ning nende tuntus püsib teist aastat samal tasemel. Spontaanse tuntuse esikümnesse jõudsid veel Amazon, eBay, Euronics, On24, Osta, Selver ja 1a.
„Nii Kaup24 kui ka Hansapost eristuvad teistest kodumaise kuvandiga e-poodidest oluliselt suuremate meediapanuste poolest, mis hoiab neid pidevalt pildil ja tarbija tähelepanuväljas," kommenteeris Kantar Emori ostukäitumise ekspert Kersten Jõgi.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.