• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,22%6 211,68
  • DOW 30−0,1%44 451,62
  • Nasdaq 0,81%20 366,65
  • FTSE 100−0,09%8 777,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,79
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,22%6 211,68
  • DOW 30−0,1%44 451,62
  • Nasdaq 0,81%20 366,65
  • FTSE 100−0,09%8 777,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,79
  • 24.12.18, 14:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

5 nõuannet, kuidas reklaamida Facebookis

Eesti üks tuntumaid idufirmasid Taxify eelistab turunduses kasutada majasisest tööjõudu. Mis on sellise strateegia eelised, selgitab Aasta Turundustegu 2018 zürii liige ja Taxify turundusjuht Karola Karlson Best Marketingis.
Aasta Turundustegu 2018 zürii liige ja Taxify turundusjuht Karola Karlson eelistab majasisest turundust agentuuride pakutavatele lahendustele.
  • Aasta Turundustegu 2018 zürii liige ja Taxify turundusjuht Karola Karlson eelistab majasisest turundust agentuuride pakutavatele lahendustele.
  • Foto: Raul Mee
"Meil on kõik turundus in-house. See tagab suure paindlikkuse. Mõnikord on vaja poole tunniga uus kampaania üles panna, nt uue linna launch, turuolukorra muutus, sooduskampaania jne," selgitas Karlson Taxify valikut. Tema sõnul ei saaks ettevõte sellises olukorras agentuuriga kunagi piisavalt ruttu reklaami valmis.
"Lisaks, kui palgata agentuurist Facebook management'i, siis suure tõenäosusega töötavad sinu kampaaniatega praktikandid, sest kui nad saavad heaks, siis nad lähevad agentuurist minema või hakkavad ise inimesi juhtima," ütles Taxify turundusjuht.
Karlson selgitas, et ta eelistaks alati reklaamide jaoks organisatsiooni enda inimesi, keda võib usaldada. "Üldiselt on in-house-tiimil suuremad teadmised ja motivatsioon kampaaniad ellu viia – agentuurile tuleb kogu aeg detaile selgitada," ütles ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Facebookis reklaamijatele, kes tahavad paremaid tulemusi, annab ta viis nõuannet:
1) tee pigem vähem suurema eelarvega kampaaniaid kui palju pisikesi;
2) optimeeri oma kampaania conversion'itele, et algoritmid saaks õppida;
3) kui tahad lasta midagi A/B testida, siis alusta visuaalidest;
4) ära eelda, et tarbija teab, mis on su toode. Selgita reklaamis väga selgelt, mida su toode teeb. Pigem ole praktiline;
5) ära optimeeri kampaaniaid üle, kasuta pigem Facebooki automatic placement'i. Ära optimeeri klikkidele, vaid klikist kaugemale conversion'ile – nii saad tõenäoliselt paremaid kasutajaid.
Pikemalt saab lugeda Best Marketingist.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele