Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    5 nõuannet, kuidas reklaamida Facebookis

    Eesti üks tuntumaid idufirmasid Taxify eelistab turunduses kasutada majasisest tööjõudu. Mis on sellise strateegia eelised, selgitab Aasta Turundustegu 2018 zürii liige ja Taxify turundusjuht Karola Karlson Best Marketingis.

    Aasta Turundustegu 2018 zürii liige ja Taxify turundusjuht Karola Karlson eelistab majasisest turundust agentuuride pakutavatele lahendustele.Foto: Raul Mee
    "Meil on kõik turundus in-house. See tagab suure paindlikkuse. Mõnikord on vaja poole tunniga uus kampaania üles panna, nt uue linna launch, turuolukorra muutus, sooduskampaania jne," selgitas Karlson Taxify valikut. Tema sõnul ei saaks ettevõte sellises olukorras agentuuriga kunagi piisavalt ruttu reklaami valmis.
    "Lisaks, kui palgata agentuurist Facebook management'i, siis suure tõenäosusega töötavad sinu kampaaniatega praktikandid, sest kui nad saavad heaks, siis nad lähevad agentuurist minema või hakkavad ise inimesi juhtima," ütles Taxify turundusjuht.
    Karlson selgitas, et ta eelistaks alati reklaamide jaoks organisatsiooni enda inimesi, keda võib usaldada. "Üldiselt on in-house-tiimil suuremad teadmised ja motivatsioon kampaaniad ellu viia – agentuurile tuleb kogu aeg detaile selgitada," ütles ta.
    Facebookis reklaamijatele, kes tahavad paremaid tulemusi, annab ta viis nõuannet:
    1) tee pigem vähem suurema eelarvega kampaaniaid kui palju pisikesi;
    2) optimeeri oma kampaania conversion'itele, et algoritmid saaks õppida;
    3) kui tahad lasta midagi A/B testida, siis alusta visuaalidest;
    4) ära eelda, et tarbija teab, mis on su toode. Selgita reklaamis väga selgelt, mida su toode teeb. Pigem ole praktiline;
    5) ära optimeeri kampaaniaid üle, kasuta pigem Facebooki automatic placement'i. Ära optimeeri klikkidele, vaid klikist kaugemale conversion'ile – nii saad tõenäoliselt paremaid kasutajaid.
    Pikemalt saab lugeda Best Marketingist.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolt lobistas Eesti kaudu vastuseisu Euroopa platvormide direktiivile Lisatud Bolti kommentaar
Tänavu vastuvõetud platvormitöö direktiivile seisis Eesti alul raevukalt vastu, mida kujundas Bolt ja esitles majandusministeeriumile isegi kirju, mida Eesti võiks esitada enda seisukohtade pähe.
Tänavu vastuvõetud platvormitöö direktiivile seisis Eesti alul raevukalt vastu, mida kujundas Bolt ja esitles majandusministeeriumile isegi kirju, mida Eesti võiks esitada enda seisukohtade pähe.