• OMX Baltic−0,3%272,1
  • OMX Riga−0,18%873,97
  • OMX Tallinn−0,35%1 746,04
  • OMX Vilnius−0,23%1 046,75
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 1000,68%8 127,03
  • Nikkei 2250,08%39 533,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,75
  • OMX Baltic−0,3%272,1
  • OMX Riga−0,18%873,97
  • OMX Tallinn−0,35%1 746,04
  • OMX Vilnius−0,23%1 046,75
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 1000,68%8 127,03
  • Nikkei 2250,08%39 533,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,75
  • 02.01.19, 15:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taxifysse investeerinud taksofirma pakub sõiduandmete põhjal kindlustust

Hiina taksoteenuse platvorm Didi Chuxing otsustas muuta kasutajate ja sõitude kohta kogunenud andmed allikaks, mille alusel hakata pakkuma kindlustusteenust ja hindama võimalike klientide kindlustusriske.
Taksoturul hätta jäänud Didi otsib uusi võimalusi kasutaja andmete ära kasutamiseks.
  • Taksoturul hätta jäänud Didi otsib uusi võimalusi kasutaja andmete ära kasutamiseks. Foto: EPA/Scanpix
Eestis Taxifysse investeerinud Didi teenuste hulka lisandus kolmapäevast Didi Finance ja see sisaldab sõidukikindlustuse, eraisiku laenude ja ühisrahastatud tervishoiukindlustuse pakkumisi. Firma teatas, et loodab kogutud kasutajaandmete abil hakata tuletama kasutajate sissetulekut, tuginedes sellele, kus kasutajad elavad või tööl käivad, kirjutas Financial Times.
Finantsteenuste avamisega astub Didi Hiina turul konkurentsi vanemate platvormidega nagu Alibaba Ant Financial ja Tencenti WeSure ja WeBank.
Shanghai ärikooli professor Chen Lin ütles Suurbritannia ärilehele, et autokindlustus peaks Didi jaoks olema lihtne ala, kuhu laieneda, aga iseküsimus on, kas sellega ka kasumisse suudetakse jääda. "Esimene küsimus, mis tekib, on see, kas Didi laienes uude tegevusse selleks, et katta oma kaotusi sõidujagamisturul," lisas ta.
Reuters märkis, et ka Alibaba toetatud ettevõtted on liikunud just taksovahendusärisse. Eriti pärast seda, kui Didil tuli pärast sõitjate ohutusega seotud skandaale vähendada sõitjate arvu. Lisaks käskisid Pekingi ja Shanghai linnavalitsused 2017. aastal Didil kasutada ainult kohalikest elanikest sõitjaid. Financial Timesi andmetel on Didi küll neist keeldudest osaliselt mööda hiilinud. Alates käesolevast aastast peavad Didi sõitjad läbima ka kohustusliku eksami.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 08:00
Ehitusekspertiisi ja järelevalve teostamine säästab aega, närve ja rahakotti
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele