Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ametlik: Soome liitub Rail Balticuga
Soome valitsus otsustas reedel asutada raudteevaldkonna terviklikuks arendamiseks eraldi ettevõtte Oy Suomen Rata AB, mille üheks tegevusvaldkonnaks saab majandus- ja taristuminister Kadri Simsoni sõnul osalus Rail Balticu ühisettevõttes RB Rail AS.
Eesti majandusminister Kadri Simson tegi Soomele ettepaneku liituda Rail Balticu projektiga mullu novembris. Foto: Andras Kralla
Majandus- ja taristuminister Kadri Simson kinnitas Soome ühinemist ministeeriumi pressiteates.
Soome valitsuse reedese otsuse kohaselt luuakse raudteevaldkonna terviklikuks arendamiseks kontsern töönimega Oy Suomen Rata AB, millel on viis erineva tegevussuunaga tütarettevõtet. Tütarettevõtte kaudu hakkab Soome ühisettevõtte RB Rail osanikuks.
Soome valitsuse hinnangul on Rail Baltic valmides Soome transiidile uus kanal põhiturgudele. Samuti aitab osalus Rail Balticu rajamises Soome valitsuse hinnangul arendada raudtee põhivõrgustikku Helsingist põhja suunas.
Kolme Balti riigi transpordiministrid esitasid Soomele ametliku kutse Rail Baltica ühisettevõttega liitumiseks möödunud aasta lõpus.
Eestis liigutakse Rail Balticu arendamisel muude tegevuste kõrval käesoleval aastal edasi ka Ülemiste reisiterminali ja Muuga multimodaalse kaubaterminali arendamisega – mõlemad kohtobjektid on olulised sõlmpunktid ka ühenduses nüüd projektiga liitumise ametlikult otsustanud Soomega.
Läänemere-äärsed riigid hakkasid kella keeramist pelgama
Esmaspäeval kohtusid Tallinnas Baltikumi transpordiministrid ning Poola ja Soome esindajad, Soomele anti ametlik kutse liituda Rail Balticu ühisettevõttega.
Majandus- ja taristuminister Kadri Simson kohtub täna Helsingis Soome transpordi- ja kommunikatsiooniminister Anne Berneriga ja teeb Soomele ettepaneku ühinemiseks Rail Balticu ühisettevõttega.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.