• OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−1,22%37 708,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,21
  • OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−1,22%37 708,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,21
  • 11.06.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tülikas jaht laenu pärast võib lihtsustuda

Mullu jõustunud Euroopa direktiiv sünnitab avatud pangandust, mille ühe lahendusena võivad pankade laenupakkumised koonduda ühisele platvormile.
Kui seni on klient saanud iga panga teenuseid kasutada vaid vastava panga kaudu, siis avatud pangandus peaks muutma valikule ligipääsu lihtsamaks.
  • Kui seni on klient saanud iga panga teenuseid kasutada vaid vastava panga kaudu, siis avatud pangandus peaks muutma valikule ligipääsu lihtsamaks.
  • Foto: Erik Prozes
Äripäeva raadio saates "Finantsuudised fookuses" rääkinud ekspertide sõnul on üks probleem, mida avatud pangandus lahendaks, laenu küsimine. Kaugel ei ole laenupakkumise platvormid, kuhu klient ühe korra oma andmed sisestab ja saab sealt laenupakkumise mitte ainult eri pankadelt, vaid ka teistelt teenuseosutajatelt, sh neilt, kellega tal seni side on puudunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele