Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Toiduvedaja Wolt kaasas 160 miljonit dollarit
Helsingis baseeruv toiduveoettevõte Wolt avaldas täna, et on kaasanud uute investeeringutena 160 miljonit dollarit, mis suunatakse kasvu, laienemisse ja uute inimeste värbamisse kõigis tegevusriikides.
“2030. aastaks hinnatakse toidu kojuveo turu kasvu tänaselt 35 miljardilt 365 miljardini. Olgugi, et kiireid kasvunumbreid suudavad näidata pea kõik sellel turul opereerivad ettevõtted, on seda ääretult keeruline teha samaaegselt jätkusuutliku ärimudeli ehitamisega. Just see on Wolti põhieesmärk – ehitada toiduveo valdkonna kõige efektiivsem ettevõte,” ütles Wolti kaasasutaja ja tegevjuht Miki Kuusi.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.