• Jaga lugu:

    Raadiohommikus: tants pensionisamba ümber

    Rain Lõhmus soovitab muuta vabatahtlikuks lisaks II sambale ka I samba.Foto: Andras Kralla

    Hommikuprogrammis analüüsivad saatejuhid nii valitsuse teise pensionisamba reformi kui ka Rain Lõhmuse väljakäidud ideed lammutada esimene pensionisammas.

    Lisaks arutame PRIA eksperdiga, kui palju on PRIA tuvastanud viimasel ajal otsetoetuste pettusi ja väärkasutusi ning uurime, kas toetuste jagamise kontrollimehhanismid töötavad ikka piisavalt.
    Peale selle kuuleb, mida on valitsuse kohta öelda endisel peaministril Juhan Partsil.
    Saatejuhid on Eliisa Matsalu ja Priit Pokk.
    Saatepäev jätkub järgmiste saadetega:
    11.00–12.00 "Äripäev eetris". Nädala tulisemad teemad, nädala võitja ja kaotaja valivad välja Äripäeva ajakirjanikud. Saadet veab Jaanus Vogelberg ning teemasid lahkavad Kristjan Pruul ja Allan Rajavee.
    12.00–13.00 "Tallink 30". Räägime 1996. aastal loodud Tallink Duty Free arenguteest ja väljakutsetest. Kuulete, mis toode oli populaarne reisilaeval Georg Ots ja mida ostavad Tallinki laevadel eestlased, rootslased ja hiinlased nüüd. Kuhu areneb merekaubandus, kas peamistele tootegruppidele on lisandumas uusi ja millised tarbimismuutused laevakauplustes aitavad ennustada majanduse tervist? Stuudios on Tallink Duty Free juht Aimar Pärna. Küsib Andres Panksepp.
    13.00–14.00 "Uus Maa kinnisvarasaade". Seekord on Uus Maa kinnisvarasaates koos kolm Kristit, kes võtavad ette viimase poolaasta kahe Eesti suurema linna eluasemekinnisvaraturu. Juttu tuleb hinnatõusust ja isegi -langusest. Saame teada, miks on järelturg aktiivseks muutunud ja kui oluline on korteri müümisel energiamärgise tase. Sügise hakul peab kindlasti peatuma ka üüriturul, uurime, mida praegune üürnik otsib ja kui palju on soovid ajas muutunud. Tallinna kinnisvaraturust räägib Uus Maa Kinnisvarabüroo elamispindade tegevjuht Kristi Djomin ja Lõuna-Eesti eripäradest kõneleb Uus Maa Tartu büroo müügijuht ning kutseline maakler Kristi Tobreluts. Saadet juhib Kristi Kool.
    15.00–16.00 "Ettevõtlusraadio". Kuidas motiveerida töötajaid ühise eesmärgi nimel panustama? Üks võimalus on osalusoptsioonid, millest räägib Investoriteliidu raadiosaates Levikom Eesti OÜ tegevjuht Peep Põldsamm, kes on osalenud osalusoptsiooni seadusandluse väljatöötamise aruteludel. Saade oli esimest korda eetris selle aasta märtsis. Saatejuhid on Swen Uusjärv ja Mart Opmann.
    Kuulake Äripäeva raadiot 92,4 MHz või siit.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
USA aktsiate pika mõõnaperioodi lõpetas rallinädal
USA peamine börsiindeks S&P 500 tõusis täna 2,47% ja tänasega lõppenud nädalal 6,5%, lõpetades seitsmenädalase langusperioodi.
USA peamine börsiindeks S&P 500 tõusis täna 2,47% ja tänasega lõppenud nädalal 6,5%, lõpetades seitsmenädalase langusperioodi.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Sunly juht ametnikele: otsustage ja kaitske otsuseid ka kohtus, aga lõpetage venitamine
Ehkki meretuulikud võiksid katta Eesti elektrivajaduse, pole ühtegi tuulikut veel püsti pandud. Küsimus, kas sel kümnendil selleni jõutakse, lööb asjaosalised kahte lehte.
Ehkki meretuulikud võiksid katta Eesti elektrivajaduse, pole ühtegi tuulikut veel püsti pandud. Küsimus, kas sel kümnendil selleni jõutakse, lööb asjaosalised kahte lehte.
Venemaa autovedajad virelevad siseturul
Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.
Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.