• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,82%45 672,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,82%45 672,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 29.11.19, 13:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Must reede teeb tarbijatele tünga

Hiljutisest uuringust selgus, et parimaid diile ei saagi tarbijad mustal reedel: suur osa kaupadest on enne ja pärast šopingupüha saadaval kas sama või veelgi soodsama hinnaga.
USAst pärit musta reedet peetakse suureks ostlemispühaks.
  • USAst pärit musta reedet peetakse suureks ostlemispühaks.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Just sellise järelduse tegi Suurbritannia tarbijateadlikkuse eest kõnelev Which?, kui analüüsis 83 kauba hindu mustal reedel ja kuue kuu jooksul pärast seda, kirjutab CNN. Veel enam, uuringus leiti, et 60% asjadest olid sama või veel soodsama hinnaga müügis ka enne ostupüha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.09.25, 13:37
Kuidas kinkida nii, et klient mäletab sind ka kaheksa kuu pärast?
Ärikingituste ekspert Anti Saluneem näeb ärikingituses enamat kui nipsasjakest – see on päris tööriist suhete hoidmisel. “Kui sa kingid kalamehele personaalse landi tema nimega, töötab see paremini kui ükskõik milline üldine joogipudel,” toob ta näite.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele