Hiljutisest uuringust selgus, et parimaid diile ei saagi tarbijad mustal reedel: suur osa kaupadest on enne ja pärast šopingupüha saadaval kas sama või veelgi soodsama hinnaga.

- USAst pärit musta reedet peetakse suureks ostlemispühaks.
- Foto: Reuters/Scanpix
Just sellise järelduse tegi Suurbritannia tarbijateadlikkuse eest kõnelev Which?, kui analüüsis 83 kauba hindu mustal reedel ja kuue kuu jooksul pärast seda, kirjutab CNN. Veel enam, uuringus leiti, et 60% asjadest olid sama või veel soodsama hinnaga müügis ka enne ostupüha.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Jaekaubandus liigub üha enam digitaalsete lahenduste suunas, milles e-poed mängivad olulist rolli. „Ostu sooritamisel e-poest saavad otsustavaks, kui lihtsaks on tehtud kauba leidmine ja selle eest tasumine,“ rääkis SEB ärisegmendi müügijuht Riho Treumuth Äripäeva raadios.