Esmaspäevases Äripäeva raadio hommikuprogammis räägime sellest, kuidas tunda ära tüssavat e-kaupmeest. Samuti võtame kokku koroonaviiruse mõju majandusele.

- E-poodide kliendid võivad tihti petta saada.
- Foto: Panthermedia/Scanpix
Hiljuti selgus, et veebipood Reset.ee jättis kliendid pika ninaga. Esmaspäeval küsime Äripäeva raadio hommikuprogrammis Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti tarbimiskeskkonna osakonna juhataja Jaana Taelilt, kuidas vältida e-kaupmeestena esinevate petiste ohvriks langemist ning millised võimalused on inimestel oma raha tagasi saada?
Seotud lood
Nestel on Eesti turul pikk ajalugu, mis ulatub aastasse 1989. Uue Neste Express kontseptsiooniga, mida Neste tutvustas avalikkusele 1. septembril, muutus tankimine kõigis 61 Eesti Neste Express tanklas lihtsaks, mugavaks ja kiireks.