Esmaspäevases Äripäeva raadio hommikuprogammis räägime sellest, kuidas tunda ära tüssavat e-kaupmeest. Samuti võtame kokku koroonaviiruse mõju majandusele.

- E-poodide kliendid võivad tihti petta saada.
- Foto: Panthermedia/Scanpix
Hiljuti selgus, et veebipood Reset.ee jättis kliendid pika ninaga. Esmaspäeval küsime Äripäeva raadio hommikuprogrammis Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti tarbimiskeskkonna osakonna juhataja Jaana Taelilt, kuidas vältida e-kaupmeestena esinevate petiste ohvriks langemist ning millised võimalused on inimestel oma raha tagasi saada?
Seotud lood
Äripäeva raadio saates räägitakse Pärnumaast kui aastaringse äriturismi sihtkohast, mis ühendab töö ja puhkuse elamuslikul moel. Pärnu pole enam vaid suvepealinn, vaid kujunemas tõeliseks ärikuurordiks, kus ettevõtted leiavad sobiva keskkonna konverentside, koolituste ja meeskonnaürituste korraldamiseks.