Eesti idufirmade sektor areneb täiskäigul - eelmisel aastal tegid kohalikud idufirmad rekordi nii käibes, tasutud maksudes kui töötajate arvus. Idufirmade arvuga ühe elaniku kohta on Eesti maailmas kolmandal kohal. Kuid kas igaüks suudab luua eduka idufirma? Delovõje Vedomosti uuris valdkonna tegijatelt, millised omadused peavad inimesel olema, et muuta idee mitmemiljoniliseks äriks.

- Andrei Korobeinik
- Foto: Raul Mee
Kuidas teha nii, et sinu idufirma saavutaks edu? Milliseid isikuomadusi on vaja, millist filosoofiat järgida? Delovõje Vedomostiga jagasid selle kohta mõtteid kogenud ärimees, idufirma tehnikadirektor, idufirmade konkursside võitja, äriinkubaatori kaasasutaja, aga ka äriingel ja poliitik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.