• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5000,97%6 728,71
  • DOW 300,78%46 553,08
  • Nasdaq 1,36%22 989,15
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,27
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5000,97%6 728,71
  • DOW 300,78%46 553,08
  • Nasdaq 1,36%22 989,15
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,27
  • 08.03.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Naised toppavad juhiks saamise lävepakul

Naistele on tippjuhiks saamisel takistus muu hulgas asjaolu, et neid ei kiputa värbama juhtimisredeli esimesele astmele ehk keskastme juhiks, märgib Grant Thornton Balticu partner Mati Nõmmiste uuringule tuginedes.
Naised toppavad juhiks saamise lävepakul
  • Foto: Andras Kralla
Nõmmiste toob välja juhtimiskonsultatsiooni ettevõtte McKinsey tehtud uuringu, millest selgub, et 100 mehe kohta, kes on edutatud või väljastpoolt organisatsiooni värvatud keskastme juhiks, on sama tee läbi käinud vaid 72 naist. See näitab, et naised jäävad toppama juba juhiks saamise lävepakul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele