• OMX Baltic−0,37%307,15
  • OMX Riga−0,29%891,63
  • OMX Tallinn−0,39%2 086,95
  • OMX Vilnius−0,13%1 201,24
  • S&P 500−0,27%6 022,24
  • DOW 300,00%42 865,77
  • Nasdaq −0,5%19 615,88
  • FTSE 1000,13%8 864,35
  • Nikkei 225−0,54%38 212,77
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,55
  • OMX Baltic−0,37%307,15
  • OMX Riga−0,29%891,63
  • OMX Tallinn−0,39%2 086,95
  • OMX Vilnius−0,13%1 201,24
  • S&P 500−0,27%6 022,24
  • DOW 300,00%42 865,77
  • Nasdaq −0,5%19 615,88
  • FTSE 1000,13%8 864,35
  • Nikkei 225−0,54%38 212,77
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,55
  • 01.10.20, 06:00

Tulevane Rikaste TOP: koroona koefitsient võiks olla null kuni kolm

Kui koroonakriisi mõjusid täna ilmunud Rikaste TOP veel valdavalt ei kajasta, siis lisaks kaotajatele leidub ka neid, kelle puhul on põhjust uskuda varade kasvu.
Eesti Era- ja Riskikapitali Liidu juhatuse liikme Kristjan Kalda sõnul suurt korrektuuri pole koroonakriis ettevõtete hinnastamises toonud, kuid mõnes sektoris tasub olla ettevaatlikum. "Kui inimesed võtavad ökoloogilist jalajälge ja lennuhäbi tõsiselt, siis võib päikeseturismis ja seotud sektorites näha ka püsivat langust. Pandeemiast mõjutatud sektoritesse tasub siiski investeerida vaid neil, kes saavad ja julgevad võtta pikaajalise, strateegilise vaate."
  • Eesti Era- ja Riskikapitali Liidu juhatuse liikme Kristjan Kalda sõnul suurt korrektuuri pole koroonakriis ettevõtete hinnastamises toonud, kuid mõnes sektoris tasub olla ettevaatlikum. "Kui inimesed võtavad ökoloogilist jalajälge ja lennuhäbi tõsiselt, siis võib päikeseturismis ja seotud sektorites näha ka püsivat langust. Pandeemiast mõjutatud sektoritesse tasub siiski investeerida vaid neil, kes saavad ja julgevad võtta pikaajalise, strateegilise vaate."
  • Foto: Andras Kralla
Era- ja riskikapitalifirma BaltCap partneri Kristjan Kalda hinnangul võib nii-öelda koroona koefitsient olla nii null (ettevõtte läheb pankrotti) kui 3x (Zoomi aktsia).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele