Pika ajalooga veofirma lõpetab tegevuse: pojal keelasin transpordiärisse mineku ära
Aastakümneid transpordiäris tegutsenud ettevõtja Viido Laane otsustas oma firma Veopartner OÜ masinate mootorid seisma jätta ja äri kinni panna. „Sel tegevusel ei ole täna enam mingisugust mõistlikku mõtet,“ ütles ta.
Veopartner OÜ omaniku Viido Laane sõnul on väikesel ettevõttel veondusturul väga raske vee peal püsida.
Foto: Liis Treimann
Laane on veondusesektoriga seotud olnud 30 aastat, tema firma Veopartner OÜ on 21 aastat vana. Firma on teinud suurtele ekspedeerimisfirmadele allhanketöid. Paraku on Laane sõnul transpordisektoris asjad nii nihkesse läinud, et enam ei näe ta mõtet sel alal edasi tegutseda.
Autotranspordi TOPi esikolmik suutis koroonakriisist kantud aastal väga hästi kasvada, kuid nüüd on surve igast küljest tagasi ning see tähendab, et ka hinnatõus on möödapääsmatu.
Arco Transpordi üks omanik ja juht Ivo Krumm tõdes, et kuigi hinnad kerkivad ja masinate tarneajad on tavapärasest kaks korda pikemad, tuleb konkurentsis püsimiseks investeerida ka keerulistel aegadel.
Järgmisel aastal lõpeb diislikütuse aktsiisi ajutise vähendamise tähtaeg ja seda suurendatakse 33% võrra. Transpordiettevõtted üritavad tõusu ära hoida, kartes, et see lööb neid jalust ja teeb riigi hoopis vaesemaks.
Järgmisel aastal lõpeb diislikütuse aktsiisi ajutise vähendamise tähtaeg ja seda suurendatakse 33% võrra. Transpordiettevõtted üritavad tõusu ära hoida, kartes, et see lööb neid jalust ja teeb riigi hoopis vaesemaks.
Turvasüsteemide töökindlus sõltub üha enam sellest, kui kiire ja kvaliteetne on võrguühendus ja kui hästi on ettevõtte läbi mõelnud oma tehnoloogilised lahendused. G4S otsustas, et IT-probleemide lahendamise asemel tahavad nad keskenduda äri arendamisele, mis muu hulgas päästaks iganädalaselt ka inimeste elusid.