Nimelt kukkus eile tähtaeg, kus CNG-autod pidid läbima tehnilise kontrolli. Kes ei läbinud, see autoga enam sõita ei või. Transpordiameti andmeil lõppes kontrolli kehtivus eile 3585 sõidukil. Kokku on Eestis 6000 CNG-autot.
Kaks pikka sõidupäeva. Sadu kilomeetreid mööda kuulsa Mootorite Oru teid. Kõik praegused Lamborghini Huracani versioonid – jah, ka Sterrato ja STO. Ning muidugi see hääl ...
Kütusemüüjad Alexela ning Infortarile kuuluv Eesti Gaas saavad võrreldes konkurendiga kasseerida tanklas biometaani eest pea kaks korda kõrgemat hinda juriidilise iseärasuse tõttu.
Need gaasiauto omanikud, kes teavad kahte salatanklat, võivad pihku itsitada: Alexela ja Eesti Gaasi pea viieeurose kilohinna asemel maksavad nad kütuse eest enam kui kaks korda vähem.
Turvasüsteemide töökindlus sõltub üha enam sellest, kui kiire ja kvaliteetne on võrguühendus ja kui hästi on ettevõtte läbi mõelnud oma tehnoloogilised lahendused. G4S otsustas, et IT-probleemide lahendamise asemel tahavad nad keskenduda äri arendamisele, mis muu hulgas päästaks iganädalaselt ka inimeste elusid.