Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eksdiktor veab maanteeameti palgakasvu

    Rahvusringhäälingu endine telediktor ja saatejuht Meelis Kompus saab maanteeametis 44,9 protsenti rohkem põhipalka kui tema eelkäija Tiina Reismann.

    Amet maksab avalike suhete juht Kompusele igakuist põhipalka 2500 eurot, Reismanni töötasu oli mullu 1725,60 eurot kuus.
    Juhtivatest töötajatest tõstis amet veel planeeringute osakonna juhataja asetäitja Andres Urmi põhipalka 26,3%, 2400 euroni. Mullu osakonda juhtinud Tõnis Tagger jätkab tänavu ehitusosakonna juhtivspetsialistina 11,2% madalama põhipalgaga, saades igakuist töötasu 2100 eurot.
    Teiste juhtivtöötajate põhipalgad 2014. aasta 1. aprilli seisuga:
    lääne regiooni juht (Enn Raadik) - 3100 eurot (põhipalk ei muutunud)lõuna regiooni juht (Kuno Männik) - 3100 eurot (põhipalk ei muutunud)infotehnoloogia osakonna juhataja (Imbi Kivi-Sild) - 3000 eurot (+7,1%)ida regiooni juht (Rainer Kuldmaa) - 2900 eurot (+7,4%)põhja regiooni ehitusvaldkonna juht (Lembit-Alo Kippar) - 2550 eurot (+2,0%)avalike suhete osakonna juhataja (Meelis Kompus) - 2500 eurot (+44,9%)põhja regiooni hooldevaldkonna juht (Kristjan-Raul Pettinen) - 2450 eurot (+6,5%)ehitusosakonna juhataja (Aivo Salum) - 2432,75 eurot (põhipalk ei muutunud)teede arengu osakonna juhataja (Janek Hendrikson) - 2400 eurot (+2,1 protsenti)planeeringute osakonna juhataja asetäitja (Andres Urm) - 2400 eurot (põhipalk ei muutunud)hooldeosakond juhataja (Rain Hallimäe) - 2321 eurot (põhipalk ei muutunud)järelevalve osakonna juhataja (Jaanus Heinla) - 2300 eurot (põhipalk ei muutunud)ühistranspordiosakonna juhataja (Ingmar Roos) - 2250 eurot (+6,6%)põhja regiooni liiklusvaldkonna juht (Aavo Sau) - 2050 eurot (põhipalk ei muutunud)liikluskorralduse osakonna juhataja (Aare Pain) - 2000 eurot (põhipalk ei muutunud)teedevõrgu osakonna juhataja (Jaan Ingermaa) - 2000 eurot (põhipalk ei muutunud)tehnoosakonna juhataja (Jürgo Vahtra) - 2000 eurot (põhipalk ei muutunud)liiklusohutuse osakonna juhataja (Raul Rom) - 1918 eurot (põhipalk ei muutunud)eksamiosakonna juhataja (Toivo Kangur) - 1850 eurot (põhipalk ei muutunud)
    Maanteeameti juhtkonna põhipalgad ei muutunud. Peadirektori Aivo Adamsoni põhipalk oli 4999 eurot, samuti säilisid Adamsoni asetäitjate Lauri Lugna (4000 eurot), Kaupo Sirki (3700 eurot) ja Toomas Tootsi (2500 eurot) põhipalgad.
    Maanteeameti põhipalga vahemikud palgajuhendi järgi:
    peadirektor - 3509–5263 eurotpõhivaldkondade juhid, regioonide direktorid - 2350–3524 eurotorganisatsiooni läbivate protsesside juhid - 2062–3093 eurotregioonide põhivaldkondade juhid ja üleorganisatsiooniliste osakondade juhid - Tallinnas ja Harjumaal 1809–2714 eurot, mujal Eestis 1735–2602 eurotesmatasandi juhid, kompetentsikeskuse juhid, nõunikud - Tallinnas ja Harjumaal 1405–2107 eurot, mujal Eestis 1347–2021 eurotarengut planeerivad ja teostust koordineerivad tippspetsialistid, eksperdid - Tallinnas ja Harjumaal 1241–1862 eurot, mujal Eestis 1191–1786 eurotkoordineerivad ja teostavad tippspetsialistid - Tallinnas ja Harjumaal 1097–1646 eurot, mujal Eestis 1053–1580 eurotteostavad spetsialistid - Tallinnas ja Harjumaal 973–1459 eurot, mujal Eestis 934–1401 eurotteostavad, assisteerivad spetsialistid - Tallinnas ja Harjumaal 771–1156 eurot, mujal Eestis 740–1110 eurotklienditeenindusega tegelevad esmatasandi spetsialistid - Tallinnas ja Harjumaal 689–1033 eurot, mujal Eestis 662–993 eurot
  • Hetkel kuum
Seotud lood
Kõik seotud lood

Mihkel Nestor: kui hull on lugu investeeringutega? Üldse mitte nii hull
Levinud narratiivi kohaselt on kiire palgakasv, vohav bürokraatia ja maksutõusud muutnud Eesti ettevõtluskeskkonnana ebasoodsaks ning suunanud uued investeeringud siit minema. Numbritele otsa vaadates on nende väidetega väga raske nõustuda, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Levinud narratiivi kohaselt on kiire palgakasv, vohav bürokraatia ja maksutõusud muutnud Eesti ettevõtluskeskkonnana ebasoodsaks ning suunanud uued investeeringud siit minema. Numbritele otsa vaadates on nende väidetega väga raske nõustuda, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Hõbe lõi kirkalt särama ja kipub kullast kasumlikumaks
Kulla väikevend ja vaese mehe kuld hõbe on tänavu kollasest metallist kiiremini kallinenud. Analüütikud toovad välja, et järjepidev puudujääk turul võib hõbeda järgnevatel aastatel kullast isegi eredamalt särama panna.
Kulla väikevend ja vaese mehe kuld hõbe on tänavu kollasest metallist kiiremini kallinenud. Analüütikud toovad välja, et järjepidev puudujääk turul võib hõbeda järgnevatel aastatel kullast isegi eredamalt särama panna.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Kuidas ehitada kriisikindlat ettevõtet: Infortari põhimõtted “Kui Infortari läksin, küsiti, kas lähen pensionile”
Tallinki ja Eesti Gaasi omanik ning lisaks kinnisvaras tegutsev börsiettevõte Infortar on end teadlikult ehitanud firmaks, mis kriiside ajal mitte ei kannata, vaid leiab uusi võimalusi ja kasvab.
Tallinki ja Eesti Gaasi omanik ning lisaks kinnisvaras tegutsev börsiettevõte Infortar on end teadlikult ehitanud firmaks, mis kriiside ajal mitte ei kannata, vaid leiab uusi võimalusi ja kasvab.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Setod protestivad: Koidula piiripunktis ootab sadu veokeid, riik tahab selle aga ööseks sulgeda
Riigi plaan sulgeda Koidula piiripunkt öiseks ajaks on Setomaa vallajuhid tigedaks ajanud, kirjutab Logistikauudised.
Riigi plaan sulgeda Koidula piiripunkt öiseks ajaks on Setomaa vallajuhid tigedaks ajanud, kirjutab Logistikauudised.
Otseülekanne Pärnust: parim juht küsitleb mantlipärijaid
Täna selgub Pärnu juhtimiskonverentsil Eesti parim juht, Äripäeva PRO paketi omanikud saavad välja kuulutamisele eelnevast tippjuhtide aruteluringist osa otselülituse kaudu.
Täna selgub Pärnu juhtimiskonverentsil Eesti parim juht, Äripäeva PRO paketi omanikud saavad välja kuulutamisele eelnevast tippjuhtide aruteluringist osa otselülituse kaudu.