Möga, et meil polegi neljarajalisi põhimagistraale vaja, ei kannata kriitikat ei majandusarengu ega ühtlasema regionaalarengu huvidest lähtuvalt, kirjutab ettevõtja ja vaatleja Raivo Vare.

- Raivo Vare.
- Foto: Postimees/Scanpix
Näiteks ei vasta see küsimusele, kuidas hakkaks liiklus neil teedel nägema välja siis, kui lähiajal saabuvad isesõitvad keskkonnasõbralikud raskeveokid. Kujutagem vaid ette isesõitvate veokite kolonne ja neist möödasõite. Aga nad hakkavad liikuma just kolonnides ja kiirusega, mis kindlasti on kuni 70 km/h. Ja üleüldse, juba puht ohutuse vajadusest peaks igasuguste isesõitvate sõidukite tulekuks teed neljarajalised olema. Muidu me neid ei tohikski siia lubada...
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
5% aastaintress ja kord kvartalis intressimakse: võlakirju saab märkida kuni 30. maini
Eesti riigile kuuluv energiaettevõte Eesti Energia pakub Eesti jaeinvestoritele võimalust panustada Eesti energiajulgeoleku kindlustamisse ja teenida samal ajal stabiilset tulu. Kolmeaastase tähtajaga ja 5% aastase intressimääraga võlakirjade emissiooniga kaasatakse vahendeid energiasüsteemi arendamiseks. Strateegiliselt olulise ettevõttena loob Eesti Energia väärtust nii oma klientidele, Eesti riigile kui ka investoritele.