• OMX Baltic0,57%292,63
  • OMX Riga0,14%910,7
  • OMX Tallinn−0,31%1 917,34
  • OMX Vilnius0,46%1 262,41
  • S&P 5000,17%6 851,97
  • DOW 30−0,48%47 336,68
  • Nasdaq 0,46%23 834,72
  • FTSE 100−0,7%9 633,74
  • Nikkei 225−1,74%51 497,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,08
  • OMX Baltic0,57%292,63
  • OMX Riga0,14%910,7
  • OMX Tallinn−0,31%1 917,34
  • OMX Vilnius0,46%1 262,41
  • S&P 5000,17%6 851,97
  • DOW 30−0,48%47 336,68
  • Nasdaq 0,46%23 834,72
  • FTSE 100−0,7%9 633,74
  • Nikkei 225−1,74%51 497,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,08
  • 12.09.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raivo Vare: neljarajaliste teedeta isesõitvaid veokeid ei tule

Möga, et meil polegi neljarajalisi põhimagistraale vaja, ei kannata kriitikat ei majandusarengu ega ühtlasema regionaalarengu huvidest lähtuvalt, kirjutab ettevõtja ja vaatleja Raivo Vare.
Raivo Vare.
  • Raivo Vare.
  • Foto: Postimees/Scanpix
Näiteks ei vasta see küsimusele, kuidas hakkaks liiklus neil teedel nägema välja siis, kui lähiajal saabuvad isesõitvad keskkonnasõbralikud raskeveokid. Kujutagem vaid ette isesõitvate veokite kolonne ja neist möödasõite. Aga nad hakkavad liikuma just kolonnides ja kiirusega, mis kindlasti on kuni 70 km/h. Ja üleüldse, juba puht ohutuse vajadusest peaks igasuguste isesõitvate sõidukite tulekuks teed neljarajalised olema. Muidu me neid ei tohikski siia lubada...

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.11.25, 09:04
Kuidas loetud tundidega teada saada, mida tarbijad mõtlevad? Tasuta Norstat Express webinar 19. novembril
Ettevõtted, kes soovivad teha kiireid ja andmepõhiseid otsuseid, saavad endale liitlase – Norstat Expressi. Norstati kiiruuringute platvorm avab ligipääsu enam kui 2 miljonile vastajale üle Euroopa, pakkudes võimalust koguda tarbijate tagasisidet loetud tundidega.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele