Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Robert Jakobson: segadus elektritõuksidega vajab lahendust
Elektritõuksiga liiklejale tuleb anda võimalus parkida oma seade nii, et ratas jääks terveks, ei häiriks linnaelu ega segaks igapäevast äritegevust, kirjutab Bikeepi turundusjuht Robert Jakobson.
Juba üle aasta on Eesti tänavatel uusi liiklemisrõõme ja -üllatusi pakkunud elektrilised tõukerattad. Lisaks teenuspakkujate elektritõuksidele võib teedel aina tihedamini kohata ka inimeste erakasutuseks ostetud seadmeid. Populaarsuse kasvuga on kaasnenud nii mõnedki väljakutsed.
Saade "Fookuses" keskendub elektrilistele tõukeratastele: saab teada, kuidas on elektrilistel tõukeratastel Eestis siiani läinud, mis on olnud põhitakistused, milline näeb välja tõukerataste tulevik ning mida arvab kõigest sellest Tallinna linnavalitsus.
Vanad ELMO programmi kaudu ostetud elektriautod võiksid saada uue ja väärika lõpu isejuhtivate viimase miili autodena, pakub Elektritransport OÜ laadimislahenduste müügiinsener Rain Neemlaid arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud loos.
Rajame Tallinna ühe tuleviku linnaosa, kus on kasutusel kõik tänased nutikamad tehnikalahendused, ja proovime, kuidas seal inimestele meeldib elada, kirjutab tooteanalüütik Kunnar Kukk Eduka Eesti konkursile esitatud arvamusloos.
Elektrilised tõukerattad on järjekordne osa tehnoloogia arengust. Sel pole küll suurt rolli igapäevaelus, kuid on lihtsalt üks tore samm edasi tuleviku poole, mida ei tohiks harjumatusest tingitud tõrgete ilmnedes kohe maha laita, kirjutab Äripäeva suvereporter Romet Toomas Tiitsaar.
Võimalusi, kuidas töötukassa saab tööandjaid toetada, on mitu – nende seas näiteks töövahendus ja värbamispäevad, aga ka palgatoetus ja koolitustoetused.