Siim Kinnas • 1. juuni kell 12:30
Arvamused
Ainult tellijale

Siim Kinnas: äriinstrument, mis peab tulu tooma

Siim Kinnas.  Foto: Erakogu

Olenemata sellest, kas ettevõtte bränd, logo ja tunnuslause on juba televiisorist tuttavad ja lapsedki teavad seda une pealt või on tee suuremale tuntusele alles sillutamisel, tasub mõelda oma intellektuaalvara kaitsmisele kaubamärgina, kirjutab EASi intellektuaalomandi ekspert Siim Kinnas.

Eesti ettevõtete seas on kõige aktiivsemalt registreeritav intellektuaalomandi vorm just kaubamärk ning EASi eksperdid osutavad selles valdkonnas nõustamist üpris sageli. Koolituste ja nõustamiste käigus on esile kerkinud märkimisväärne hulk korduma kippuvaid teemasid, mida tasub käsitleda enne kaubamärgi registreerimist. Toon välja mõned olulised tähelepanekud, mis loovad aluse edukale kaubamärgistrateegiale ning aitavad nii probleeme ennetada kui ka neile adekvaatselt reageerida.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
    Hetkel kuum