• OMX Baltic−0,04268,64
  • OMX Riga−0,23911,36
  • OMX Tallinn0,131 744,37
  • OMX Vilnius−0,17994,69
  • S&P 500−1,425 476,97
  • DOW 30−0,8740 008,84
  • Nasdaq −2,0517 628,16
  • FTSE 100−0,118 158,4
  • Nikkei 225−1,1139 154,85
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0094,01
  • OMX Baltic−0,04268,64
  • OMX Riga−0,23911,36
  • OMX Tallinn0,131 744,37
  • OMX Vilnius−0,17994,69
  • S&P 500−1,425 476,97
  • DOW 30−0,8740 008,84
  • Nasdaq −2,0517 628,16
  • FTSE 100−0,118 158,4
  • Nikkei 225−1,1139 154,85
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0094,01
  • 15.12.20, 12:17

Kristo Reinsalu: Eesti ühendamine elektrilennukitega – ulme või reaalsus?

Elektrilennukite maandumisplatsid võiks olla kaubanduskeskuste ja parkimismajade katustel ja lennuühendust saaks pidada ka väikesaartega, unistab lennundusklastri juht Kristo Reinsalu klastri blogis.
Lennundusklastri juht Kristo Reinsalu.
  • Lennundusklastri juht Kristo Reinsalu. Foto: LIIS TREIMANN
10–15 aastat tagasi, kui peeti Lufthansaga läbirääkimisi, siis nenditi, et Eestil on head eeldused saada mahukas investeering lennukihoolduse ja seejärel äriklassi lennukite teeninduse loomiseks Tallinna lennuvälja territooriumile. Eeldusteks ja juttude tasemel on aga senimaani kõik jäänudki. Ent ajalool on kalduvus end korrata. Kas me suudame olla nüüd nutikamad, kiiremad ja paindlikumad?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele