• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,56%6 637,19
  • DOW 300,41%46 206,36
  • Nasdaq 1,01%22 487,22
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,16
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,56%6 637,19
  • DOW 300,41%46 206,36
  • Nasdaq 1,01%22 487,22
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,16
  • 14.01.21, 14:51

Rasmus Heinla: kas kaasaegne pank on inimese või roboti nägu?

Nii Eesti kui maailma pangad töötavad selle nimel, et tuua välja uusi, tehnoloogial põhinevaid kasutajasõbralikke digiteenuseid, mis annaks klientide silmis konkurentsieelise. Eesmärk ei tohiks aga olla maksimaalne digitaliseerimine, vaid võimalikult kasutajasõbralik, mugav ja inimese vajadustega arvestav teenus, kirjutab Coop Panga erakliendipanganduse juht ja juhatuse liige Rasmus Heinla.
Coop Panga erakliendipanganduse juht ja juhatuse liige Rasmus Heinla
  • Coop Panga erakliendipanganduse juht ja juhatuse liige Rasmus Heinla
  • Foto: Urmas Kamdron
Mõni aeg tagasi kuulasin Äripäeva podcast'i, kus räägiti sellest, et pangateenus peab olema kliendi jaoks nähtamatu, sest klient ei taha pangaga suhelda ega pangast midagi kuulda. Paralleeli võib tõmmata reisibüroodega. Kogenud reisijad väidavad juba aastaid, et reisibüroo teenus on minevik ja internetis reiside planeerimine igaühele jõukohane.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.09.25, 13:25
Dubai tuleb Tallinna: kohtumine DAMACi ja Dubai kinnisvaraturu tipptegijatega
27. septembril toimub Tallinnas eksklusiivne kinnisvarainvestoritele suunatud kohtumine, kus osalevad Dubai suurima erakinnisvaraarendaja DAMAC Properties esindajad.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele